Φλεβοτόμος Διονύσης - Flevotomos Dionysis

Σουβενίρ: ο υλικός πολιτισμός του πολιτιστικού τουρισμού

Ο Διονύσης γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα, όπου ζει και εργάζεται ως διπλωματούχος ξεναγός. Το χρονικό διάστημα 1994-1997 έζησε στην Ουαλία, όπου σπούδασε Αρχαιολογία στο Πανεπιστήμιο της Ουαλίας, Λάμπετερ. Κατά τη διάρκεια των σπουδών του συμμετείχε σε διάφορες αρχαιολογικές ανασκαφές και εκπαιδευτικά ταξίδια στη Σκωτία, Ελλάδα και Αλβανία. Επιστρέφοντας στην Αθήνα σπούδασε για 3 χρόνια στη Σχολή Ξεναγών Αθήνας από την οποία αποφοίτησε με άριστα. Από το 2006 κι έπειτα εργάζεται ως ξεναγός σε διάφορα μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους της Ελλάδας. Το 2011 ολοκλήρωσε το ΠΜΣ στην Πολτιστική Διαχείριση του Παντείου Πανεπιστημίου. Αυτή την περίοδο εκπονεί τη διδακτορική του διατριβή με θέμα «Σουβενίρ: ο υλικός πολιτισμός του πολιτιστικού τουρισμού» με επιβλέπουσα την Επίκουρη Καθηγήτρια Ανδρομάχη Γκαζή. Η ερευνά του εστιάζει στον τρόπο που οι μουσειακές εκθέσεις επηρεάζουν την παραγωγή των σουβενίρ και στον ρόλο που διαδραματίζει ο συγκεκριμένος υλικός πολιτισμός στη διαμόρφωση συλλογικών και ατομικών ταυτοτήτων.

 

Flevotomos Dionysis

Dionysis was born and raised in Athens where he currently resides and works as a licensed Guide. For a period of 3 years he lived in Wales where he studied Archaeology at the University of Wales, Lampeter (1994-1997). During his studies, he participated in various archaeological excavations and fieldtrips in the UK, Greece and Albania. Following his return to Athens he studied for a period of 3 years at the Athens Guide School where he graduated with honours. Since the year 2006 he has been working as a licensed guide in various archaeological sites and museums of Greece. In 2011 he completed a Master’s Course in Cultural Management (with honours) at the Panteion University of Athens. He is currently working on his PhD research with the topic “Souvenirs: the material culture of cultural tourism” with Dr Andromachi Gazi as his supervisor. His research focuses on the way Museum exhibitions influence the production of tourist souvenirs and the role that this material culture has on shaping our collective and personal identities.