ΔΗΛΩΣΕΙΣ & ΔΙΑΝΟΜΗ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΩΝ:

Εργαστήριο Διαφήμισης και Δημόσιων Σχέσεων VII: Διαχείριση Κρίσεων – Προσομοίωση στο Φυσικό Κόσμο και στα Social Media

Υπεύθυνη: Μπέττυ Τσακαρέστου, Aν. Kαθηγήτρια και επικεφαλής του εργαστηρίου

Συνεργάτης : Μ. Ξένου, CEO Reliant Communications

 

Οι συμμετέχοντες μαθαίνουν να αναγνωρίζουν, να προετοιμάζονται ώστε να προλαμβάνουν και να διαχειρίζονται κρίσεις κατά τα διαφορετικά στάδια εξέλιξής τους, στο πλαίσιο οργανισμών και κρατών.  Μέσα από την εξοικείωση με τη θεωρία, τη μεθοδολογία και σε συνδυασμό με το τη βιωματική προσέγγιση που προσφέρει η διοργάνωση μιας άσκησης προσομοίωσης διαχείρισης κρίσης με βάση ένα δυναμικό σενάριο που  εξελίσσεται “ σε πραγματικό χρόνο”  στο φυσικό κόσμο  και στο ψηφιακό περιβάλλον, οι φοιτητές αποκτούν καλύτερη αντίληψη της συνθετότητας της διαχείρισης κρίσεων. Ασκούνται στην  αξιολόγηση αναδυόμενων  και σε εξέλιξη κρίσεων , αναλύουν  το διεθνές περιβάλλον των ψηφιακών και ηλεκτρονικών μέσων,  διαμορφώνουν σενάρια, αξιολογούν κριτικά τις συνέπειες και τις δυνατότητες υπεύθυνης επίλυσης και αποκατάστασης της φήμης και αξιοπιστίας των εμπλεκόμενων οργανισμών.

Δομή:

  1. Εντατικό Workshop- Μιλώντας για τις κρίσεις: Μύθοι, πραγματικότητες, προκλήσεις. Η κρίση ως η νέα "κανονικότητα".
  2. Προετοιμασία για μια ενδεχόμενη κρίση.Issues Management-Situational Analysis
  3. Τύποι κρίσεων- Ανάλυση περιπτώσεων από την τρέχουσα διεθνή επικαιρότητα
  4. Media Training
  5. Social Media Engagement- Επικοινωνία και διάλογος μέσα από τα social media σε συνθήκες διαχείρισης κρίσεων
  6. Μεθοδολογία διαχείρισης κρίσεων και επικοινωνίας
  7. -9. Crisis Simulation Game- Προσομοίωση διαχείρισης κρίσεων βάσει δυναμικού σεναρίου

       10. Αξιολόγηση, συζήτηση του crisis simulation game

       11-12 Crisis debates

Θεματικές:

  • Πώς να ξεκινήσετε ένα startup και γιατί (“Start with Why”)
  • Design Thinking- Human/ User Centered Design
  • Lean startup methodology - Business Model Canvas
  • Αgile Μεθοδολογίες
  • Growth Hacking
  • Revenue Models
  • Νομικά θέματα για startups
  • Πώς να επικοινωνήσετε με επενδυτές
  • Pitching startup projects

Επικοινωνία - Contact

e-mail: emme@panteion.gr

 

Τηλ.: - 210-920 1431 Κονίδη Νίκη, 
  εξυπηρέτηση προπτυχιακών φοιτητών
 - 210-920 1428 Θεοδώρου Βασιλική,
  εξυπηρέτηση μετ. φοιτητών και υποψ. διδακτόρων
 - 210-920 1064 Καραλής Δημήτρης, 
  Αναπληρωτής Προϊστάμενος 


Ώρες εξυπηρέτησης φοιτητών στη Γραμματεία του Τμήματος [2ος όροφος παλαιού κτηρίου]:
                     
κάθε Τρίτη 10:00 - 13:00

Για πιστοποιητικά, βεβαιώσεις κ.λπ., οι φοιτητές/τριες μπορούν να εξυπηρετούνται από το Κ.Ε.ΦΟΙ. (Κέντρο Εξυπηρέτησης Φοιτητών) στο αίθριο του Νέου Κτηρίου, το οποίο λειτουργεί καθημερινά από 9.30' – 13.30'