410216. Εισαγωγή στη Διαφήμιση και στις Δημόσιες Σχέσεις

Μπέττυ Τσακαρέστου, Αναπλ. Καθηγήτρια


Ένα μάθημα αφιερωμένο στη Διαφήμιση και στις Δημόσιες Σχέσεις στην ψηφιακή και δικτυωμένη εποχή μας, οργανωμένο ως ένα βιωματικό και συμμετοχικό εργαστήριο με τίτλο “AD Discovery Workshop”.
Οι δραστηριότητες των ομάδων δίνουν το έναυσμα για να γράφουμε στο blog και στο facebook group που έχουμε με τον ίδιο τίτλο.


Πρώτο μέρος (7 μαθήματα)

Θεματικές: Η διαφήμιση ως δημιουργική διαδικασία, ως επικοινωνιακή στρατηγική, ως κοινωνικό φαινόμενο και ως επιχειρηματική δραστηριότητα με ιδιαίτερη έμφαση στις ανατροπές που φέρνουν στην επικοινωνία και το branding η κοινωνική δικτύωση και στα socialmedia, οι mobile πλατφόρμες και το internet.
Θεματικές: branding, δημιουργικότητα, storytelling, web/social media και διαφήμιση, σχεδιασμός και δημιουργία διαφημίσεων offline/ web/ mobile/ social media, συνεργατική κατανάλωση (collaborative consumption), games και gamification στην επικοινωνία.


Δεύτερο μέρος (6 μαθήματα)

Θεματικές: Διαχείριση φήμης, ανάπτυξη σχέσεων με ειδικά κοινά (δημοσιογράφοι, κράτος, διεθνείς οργανισμοί, Μη-κυβερνητικές Οργανώσεις, επενδυτές..), στρατηγικός σχεδιαμός προγραμμάτων δημοσιων σχέσεων, οργάνωση εκδηλώσεων, διαχείριση κρίσεων, δημόσιες σχέσεις 2.0- συμμετοχή και διάλογος στα socialmedia. Δημουργία περιεχομένου στα socialnetworks/ socialmedia.

Θέματα που διατρέχουν όλο το μάθημα: sustainability, καινοτομία, co-creation, διαφάνεια, κουλτούρα συνεργασίας.

Πως δουλεύουμε: Ομιλίες, παρουσιάσεις, casestudies, ομαδικά ή ατομικά δημιουργικά projects, προσκεκλημένοι ομιλητές και δημιουργοί συνεργάζονται με τους φοιτητές, δημιουργούμε τις δικές μας ψηφιακές «καμπάνιες» μέσα από το δικό μας blog στο facebook στο twitter, στο youtube, στο foursqare, στο pinterest, ανεβάζουμε τις παρουσιάσεις μας στο slideshare και τις μοιραζόμαστε τα socialmedia. Επιλέγουμε, σχολιάζουμε, δημιουργούμε video/ podcasts.