NEA

Κίνητρα και Επίτευξη Στόχων

Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2019, ώρα: 12:00-14:00

Κίνητρα και Επίτευξη Στόχων

Τόπος Διεξαγωγής: Αίθουσα Β4, Νέο Κτίριο 2ος όροφος.

Εισηγήτρια: Ελένη Κακουλίδη, Σύμβουλος Σταδιοδρομίας/Ψυχολόγος.

Συμμετοχή: Γκιάτη Άννα, Msc Ψυχολόγος.

Πληροφορίες και Δηλώσεις Συμμετοχής στα Σεμινάρια:

Δευτέρα ως Παρασκευή, 09:00-14:00 στο Γραφείο Διασύνδεσης του Παντείου

Ισόγειο Νεόχτιστου Κτιρίου - Τηλ. 210 920 16 61

e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Υπηρεσία Συμβουλευτικής και Ψυχολογικής Υποστήριξης

e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. - Τηλ. 210 920 10 45 - Ισόγειο Νεόχτιστου Κτιρίου

Προσωπική Ανάπτυξη - Πώς χτίζεται η αυτοπεποίθηση-αυτοεκτίμηση;

Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2019, ώρα: 12:00-14:00

 

Το Γραφείο Σταδιοδρομίας-Διασύνδεσης του Παντείου Πανεπιστημίου σε συνεργασία με την υπηρεσία Συμβουλευτικής και Ψυχολογικές Υποστήριξης διοργανώνει για τους φοιτητές - αποφοίτους, ομαδικές συναντήσεις με στόχο την προετοιμασία τους για τη διασύνδεση με την αγορά εργασίας και το σχεδιασμό της σταδιοδρομίας τους.



Προσωπική Ανάπτυξη - Πώς χτίζεται η αυτοπεποίθηση-αυτοεκτίμηση;

Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2019 και ώρα 12:00 -14.00
Τόπος Διεξαγωγής: Αίθουσα Β4, Νέο Κτίριο 2ος όροφος

Εισηγήτρια: Ελένη Κακουλίδη, Σύμβουλος Σταδιοδρομίας/Ψυχολόγος.
Συμμετοχή: Γκιάτη Άννα, Msc Ψυχολόγος.

Πληροφορίες και Δηλώσεις Συμμετοχής: Δευτέρα ως Παρασκευή, 09:00-14:00 στο Γραφείο Διασύνδεσης του Παντείου
(Ισόγειο Νεόχτιστου Κτιρίου, απέναντι από το Κ.Ε.Φ.Ι.)
Τηλ. 210 9201661 – 210 9201045

e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


 

Αιτήσεις για το Incubator της IMEDD

Οι αιτήσεις για το #incubator ξεκίνησαν και μέχρι και τις 15 Οκτωβρίου, μπορείτε να καταθέσετε τις προτάσεις σας.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ:
https://www.imedd.org/incubator/

Διαγωνισμός νέων δημοσιογράφων και δημιουργών περιεχομένου της ActionAid

H ActionAid καλεί νέους δημοσιογράφους και δημιουργούς περιεχομένου 18-35 ετών να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό «Write for Inclusion» με θέμα την ένταξη προσφύγων και μεταναστών στην κοινωνική, οικονομική, πολιτιστική και πολιτική ζωή της Ελλάδας. Ο διαγωνισμός διεξάγεται το χρονικό διάστημα από τη Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2019 έως και την Κυριακή 13 Οκτωβρίου. Το πρώτο βραβείο του διαγωνισμού είναι η συμμετοχή σε ταξίδι αλληλεγγύης της ActionAid, διάρκειας μιας εβδομάδας με όλα τα έξοδα καλυμμένα, ενώ το δεύτερο βραβείο θα στείλει τους 12 πρώτους του διαγωνισμού (συμπεριλαμβανομένου του πρώτου νικητή/νικήτριας) σε σεμινάριο 5 ενοτήτων για την ηθική δημοσιογραφία. Η πρώτη ενότητα θα πραγματοποιηθεί στη Βιέννη στις 8-10 Νοεμβρίου, όπου η ActionAid θα καλύψει όλα τα έξοδα των συμμετεχόντων.

 

Στο διαγωνισμό μπορούν να υποβληθούν κείμενα είτε στα αγγλικά είτε στα ελληνικά από 500 μέχρι 1,000 λέξεις, τα οποία μπορεί να περιλαμβάνουν ρεπορτάζ, δημοσιογραφική έρευνα, άρθρo γνώμης,blog post/βιωματικό κείμενο και ιδιαίτερα ενθαρρύνουμε άτομα από ευάλωτες ομάδες να υποβάλουν αίτηση. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η κατοχή έγκυρων ταξιδιωτικών εγγράφων για ταξίδι εντός ΕΕ καθώς και η γνώση της αγγλικής γλώσσας.

Σεμινάριο ραδιοφωνικής παραγωγής

Ενημερώνουμε ότι θα διεξαχθεί σεμινάριο ραδιοφωνικής παραγωγής για τους ενδιαφερόμενους φοιτητές του 4ου έτους κατά τις εξής ημέρες και ώρες στο εργαστήριο της Χιλλ:

Τετάρτη 17 Απριλίου: 14:00-18:00
Τετάρτη 8 Μαίου: 14:00 - 18:00
Τετάρτη 15 Μαίου: 14:00 – 18:00

Η διδάσκουσα
Δρ. Αγγελική Γαζή

ΠΜΣ Κατεύθυνση "Πολιτιστική Διαχείριση". Σεμινάριο θεσμικού πλαισίου διαχείρισης του πολιτισμού.

Καλούνται οι φοιτητές της κατεύθυνσης "Πολιτιστική Διαχείριση" να παρακολουθήσουν σεμινάριο σχετικά με το θεσμικό πλαίσιο διαχείρισης του πολιτισμού και ζητήματα πνευματικής ιδιοκτησίας. Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Παρασκευή 12/4/2019 και την Παρασκευή 19/4/2019, 17:00-20:00 στην αίθουσα Β5.1. Εισηγήτρια: Δρ Μαρίνα Μαρκέλλου

 

Σεμινάριο: 4 Μαρτίου 2019, Πως χτίζεται η αυτοπεποίθηση / αυτοεκτίμηση

Το Γραφείο Σταδιοδρομίας - Διασύνδεσης του Παντείου Πανεπιστημίου σε συνεργασία με την υπηρεσία Συμβουλευτικής και Ψυχολογικές Υποστήριξης διοργανώνει για τους φοιτητές - αποφοίτους, ομαδικές συναντήσεις με στόχο την προετοιμασία τους για τη διασύνδεση με την αγορά εργασίας και το σχεδιασμό της σταδιοδρομίας τους.

Τιμητική Διάκριση για τον διδάσκοντα Dr. Stavros Kaperonis με το Best Paper Award

Το βραβείο καλύτερου άρθρου (Best paper award) απονεμήθηκε στον κκ Dr. Stavros Kaperonis (ΕΔΙΠ του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού) για το άρθρο του:

"The Impact of Social Media on User's Travel Purchase Intention"

το οποίο παρουσιάστηκε στο διεθνές συνέδριο, The Seventh International Conference on Data Analytics 2018, November 18, 2018 to November 22, 2018 - Athens, Greece, και έλαβε πρόσκληση για extended article version στο IARIA Journals.


 

logo     pistopoiisi 2circles

Λεωφόρος Συγγρού 136 - 17671 Αθήνα
136, Syngrou Avenue, Athens 17671, Greece 

e-mail: emme@panteion.gr

Ώρες εξυπηρέτησης φοιτητών στη Γραμματεία του Τμήματος [2ος όροφος παλαιού κτiρίου]: κάθε Τρίτη 10:00 - 13:00

Για πιστοποιητικά, βεβαιώσεις κ.λπ., οι φοιτητές/τριες μπορούν να εξυπηρετούνται από το Κ.Ε.ΦΟΙ. (Κέντρο Εξυπηρέτησης Φοιτητών) στο αίθριο του νέου κτιρίου, το οποίο λειτουργεί καθημερινά από 9.30' – 13.30'

  • 210-920 1431 Ελένη Χαλκονίδου, εξυπηρέτηση προπτυχιακών φοιτητών/τριών
  • 210-920 1428 Θεοδώρου Βασιλική, εξυπηρέτηση μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών & υποψηφίων διδακτόρων 
  • 210-920 1064 Δημήτρης Καραλής,  Αναπληρωτής Προϊστάμενος Γραμματείας