Το Εργαστήριο Πολιτισμικής Πληροφορικής, Δεδομένων και Ψηφιακών Πολιτισμικών Σπουδών, σε συνεργασία με το Εργαστήριο Πολιτισμού και Πολιτιστικής Διαχείρισης, την κατεύθυνση «Πολιτιστική Διαχείριση» του ΠΜΣ Πολιτιστική Διαχείριση, Επικοινωνία και Μέσα, σας προσκαλεί στην έκτη και τελευταία συνάντηση του κύκλου «Τα Μουσεία και τα Social Media», που διοργανώνει το Museum Social Media Culture Research Network. Την Πέμπτη, 25 Απριλίου, στις 18:00 φιλοξενούμε τον κ. Adam Koszary, έναν εξαιρετικό και θρυλικό διαχειριστή των social media των μουσείων. H παρουσίασή του έχει τίτλο: “How Museums Could Conquer Social Media”.
Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τον κ. Adam Koszary και την ομιλία του εδώ και να εγγραφείτε εδώ.
Ο κ. Adam Koszary έχει εργαστεί ως διαχειριστής των social media σε πολλά μουσεία, πινακοθήκες, αρχεία και βιβλιοθηκες, και είναι σύμβουλος για την ανάπτυξη και την πολιτική των social media σε πολλές εταιρείες και ιδιωτικούς οργανισμούς. Κατάφερε να κάνει γνωστό ένα μικρό μουσείο στην Αγγλία, το Museum of English Rural Life, μέσω των social media. Η καλύτερη διαδικτυακή στιγμή του ήταν το γνωστό πια πρόβατο που έγινε viral και κατάφερε να τραβήξει την προσοχή και του ….Elon Musk. Για όλα αυτά και άλλα πολλά, θα μας μιλήσει ο κ. Adam Koszary αυτή την Πέμπτη, 25 Απριλίου στις 18:00! Ο Adam Koszary έχει πτυχίο στην Αρχαία Ιστορία από το Πανεπιστήμιο του Mancester και μεταπτυχιακό τίτλο στις μουσειακές σπουδές από το Πανεπιστήμιο του Λονδίνου.
- Τρίτη 16 Απριλίου, 10:00 - 18:00
- στο Αμφιθέατρο Σάκη Καράγιωργα ΙΙ
To Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου διοργάνωσε, σε συνεργασία με την Εταιρεία Βορρόμειος Κόμβος της Νέας Λακανικής Σχολής στην Ελλάδα, διάλεξη της Εστέλα Σολάνο-Σουάρες με θέμα: «Εικόνα και βλέμμα στον σύγχρονο πολιτισμό».
Η διάλεξη πραγματοποίηθηκε την Παρασκευή 12 Απριλίου 2024, 19:00, στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, Νέο Κτήριο, Αμφιθέατρο «Σάκης Καράγιωργας ΙΙ».
Η Εστέλα Σολάνο-Σουάρες είναι ψυχαναλύτρια, μέλος της Σχολής του Φροϋδικού Αιτίου, της Νέας Λακανικής Σχολής και της Παγκόσμιας Ένωσης Ψυχανάλυσης.
Προλόγισε ο Χάρης Ράπτης, Επίκουρος Καθηγητής Φιλοσοφίας και Αισθητικής των Μέσων του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου.
στις 26 & 27 Απριλίου
στην Εθνική Πινακοθήκη
Μουσείο Αλέξανδρου Σούτσου
Η Μυρσίνη Ζορμπά υπήρξε μία σπάνια περίπτωση που συνδύαζε την ακαδημαϊκή ταυτότητα με την ενεργή και ουσιαστική δράση, την ευαισθησία με την ουσιαστική ανάλυση και κατανόηση της πραγματικότητας, την εναργή αριστερή συνείδηση με την παρέμβαση στη συγκυρία. Οι παρεμβάσεις των ομιλητών συνομιλούν με το πολυσχιδές έργο της και προεκτείνουν προβληματισμούς που έχει καταθέσει στη πολιτισμική και πολιτική της πορεία.
Ο Επίκουρος Καθηγητής του Τμήματος Σταύρος Καπερώνης συμμετέχει, ως ο μόνος ομιλητής από την ακαδημαϊκή κοινότητα (Experts/Professionals), στο 19ο Συνέδριο κορυφής στην εξυπηρέτηση πελατών που αποτελεί την μακροβιότερη διοργάνωση του κλάδου, με θέμα ομιλίας
Unleasing Synergy: Artificial Intelligence and Customer Service in Redefining Experience
To συνέδριο, με θεματολογία Human Centricity 2.0: Serving with Empathy & Artificial Intelligence, θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 6 Ιουνίου 2024 στο Αμμφιθέατρο ΟΤΕ Academy.
Στην σύγχρονη εποχή, λέξη-κλειδί για την Εξυπηρέτηση του Πελάτη/Πολίτη -και ίσως η μεγαλύτερη πρόκληση για τις επιχειρήσεις- είναι η προσαρμοστικότητα. Οι επιχειρήσεις αναγκάζονται σε μόνιμη και διαρκή αναπροσαρμογή των σχέσεων με το κοινό, έχοντας να επεξεργαστούν κάθε φορά και νέα δεδομένα: τεχνολογικά άλματα, κοινωνικές ζυμώσεις, περιβαλλοντικές ανησυχίες, αποδοχή και ενσωμάτωση της διαφορετικότητας, αλλά και πολιτικοοικονομικοί παράγοντες όπως το ζητούμενο για βιώσιμη ανάπτυξη, οι συνέπειες του πολέμου και της ενεργειακής κρίσης, ο πληθωρισμός κ.ά. Το παραπάνω πλαίσιο επηρεάζει δραματικά τη συμπεριφορά των καταναλωτών, τον τρόπο λήψης αγοραστικών αποφάσεων, καθώς και τις σχέσεις αλλά και τις προσδοκίες τους από τα brands. Επιπλέον, η αλματώδης αύξηση στη ζήτηση ψηφιακών υπηρεσιών κατά τη διάρκεια της πανδημίας συνεχίζεται στην μετα-πανδημική εποχή με αμείωτη ένταση, καθώς είναι σαφές ότι η νέες τεχνολογίες και η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζουν ριζικά όλα όσα έως τώρα γνωρίζαμε για το εμπόριο και την κατανάλωση. Σε μια εποχή λοιπόν που η αλλαγή έχει ταυτιστεί με την κανονικότητα, οι ηγέτες του Customer Service καλούνται να επανεξετάσουν τις στρατηγικές επιλογές τους ώστε να μετατρέψουν τις νέες προκλήσεις σε ευκαιρίες.
https://www.customerserviceconference.gr/#speakers