Το κεφάλαιο του Επίκουρου Καθηγητή Σταύρου Καπερώνη στο βιβλίο AI Impacts on Branded Entertainment and Advertising διακρίθηκε για την ερευνητική του συνεισφορά στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης, του σχεδιασμού της εμπειρίας χρήστη και της σύγχρονης επικοινωνίας, αναδεικνύοντας τις νέες προκλήσεις και δυνατότητες στον χώρο της διαφήμισης και της ψηφιακής αφήγησης.
O Επίκουρος Καθηγητής του Τμήματος Σταύρος Καπερώνης έλαβε Πιστοποιητικό Δημοσίευσης Εξαίρετης Ερευνητικής Συμβολής από τον διεθνή εκδοτικό οίκο IGI Global Scientific Publishing.
Hits: 22