Ο τόμος αποτυπώνει ορισμένες κοινωνιολογικές και πολιτισμικές προσεγγίσεις σχετικά με την κατανόηση της σχέσης μεταξύ κατανάλωσης και νέων, έτσι όπως διαμορφώνεται από τα ψηφιακά μέσα. Ο ψηφιακός χώρος, η «πλατφορμοποίηση» των κοινωνικών και πολιτισμικών πρακτικών, καθώς και οι επιδράσεις αυτών των διαδικασιών στην κατανάλωση, αναδιαμορφώνουν τα κοινωνικά τοπία στα οποία τα δρώντα υποκείμενα νοηματοδοτούν τις ταυτότητές τους. Οι αναλύσεις που παρουσιάζονται αφορούν διαφορετικές πλευρές του ψηφιακού χώρου και των καθημερινών πρακτικών των νέων στο σύγχρονο κοινωνικοοικονομικό πλαίσιο.
Ο Κ. Θεοδωρίδης συμμετέχει με το κεφάλαιο "Η εμπειρία των πολιτιστικών χώρων: Νεανικές ταυτότητες και ψηφιακά διαμεσολαβημένα λαϊφστάιλ". Επιπλέον, συμμετέχουν στον τόμο, η μεταδιδακτορική ερευνήτρια του Τμήματος Ματίνα Πέππα με το κεφάλαιο "Ο διάχυτος πολιτικός λόγος των επηρεαστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης" και ο υποψ. διδάκτορας του Τμήματος Νίκος Μαλαμάς με το κεφάλαιο "Νεανικές κουλτούρες streaming και μέσα κοινωνικής δικτύωσης".