Στο πλαίσιο του εργαστηριακού μαθήματος "Ερευνα Αγοράς, Ψηφιακά Μέσα και Εφαρμογές: Web, UX, Apps, Mobile, Video, Podcasting" του Εργαστηρίου Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων (#ADandPRLAB), με έμφαση τη φοιτητοκεντρική μάθηση μέσα από συνέργειες, υλοποιήθηκαν δύο project:
A. ADandPRLAB x IMEdD - Podcasting
Στο πλαίσιο συνεργασίας του iMEdD με το Πάντειο Πανεπιστήμιο, η Κέλλυ Κική, Δημοσιογράφος και Project Manager στο iMEdD Lab και ο Παναγιώτης Μένεγος, Δημοσιογράφος και Υπεύθυνος περιεχομένου και παραγωγής podcast στο iMEdD, πραγματοποίησαν εργαστήριο με θέμα την δημιουργία podcast, το οποίο αποτέλεσε μέρος του εργαστηρίου μας.
Αποτέλεσμα της συνεργασίας μας για το Podcasting είναι το φοιτητικό podcast project με τίτλο "Gen Z και Μedia" μια σειρά 18 επεισοδίων σε θεματικές τις οποίες επέλεξαν οι ομάδες των φοιτητριών- φοιτητών μας. Ακούστε τα 18 επεισόδια εδώ τα οποία φιλοξενούνται στη σελίδα του iMEdD: https://podcast.imedd.org/el/channel/gen-z-and-media-/
Από το iMEdD και από την πλευρά μας ως Εργαστήριο έχουμε αναδείξει τη συνεργασία και τα 18 podcasts στα social media.
- Facebook: https://www.facebook.com/imeddgreece/
- Twitter: https://twitter.com/iMEdD_org/status/1636769772502401024
- Instagram: https://www.instagram.com/p/Cp5bcstoXEG/
- LinkedIn: https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:7042538097581961216/
Είναι ψηφιακοί «ιθαγενείς» αλλά και γεννημένοι μέσα στο χάος της «εποχής του περιεχομένου». Έχουν τα μέσα για να πουν οι ίδιοι τις ιστορίες τους, αλλά είναι κι εκπαιδευμένοι στην πληροφορία που παράγεται και καταναλώνεται γρήγορα. Είναι η Gen Z κι έχει νέες συνήθειες, αξίες, πρότυπα και προσδοκίες όσον αφορά τα media.
#podcast Gen Z και Media είναι ένα φοιτητικό project που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της συνεργασίας του iMEdD με το Εργαστήριο Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων (AD&PRLab) του Παντείου Πανεπιστημίου, στο οποίο είναι Διευθύντρια η Αναπληρώτρια Kαθηγήτρια κ. Μπέττυ Τσακαρέστου, σε συνεργασία με τον Σταύρο Καπερώνη, Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό.
Ακούστε τα 18 επεισόδια εδώ: https://podcast.imedd.org/el/channel/gen-z-and-media-/
They are digital "natives" but also born in the chaos of the "age of content". They have the means to tell their own stories, but they are also accustomed to information that is quickly produced and consumed. They are Gen Z and have new habits, values, standards and expectations when it comes to media.
The #podcast Gen Z and Media is a students’ project created in the framework of iMEdD's collaboration with the Advertising and Public Relations Laboratory (AD&PRLab) of Communication Media and Culture Dept. Panteion University Athens , Director of which is Associate Professor Betty Tsakarestou, in collaboration with Kaperonis Stavros, Laboratory Teaching Staff.
Listen here to the 18 episodes: https://podcast.imedd.org/en/channel/gen-z-and-media-/
B. Ενότητα 'Ερευνα Αγοράς: Καταναλωτικές Τάσεις- Covid & Βιωσιμότητα
Κατά την πρώτη ενότητα (Module) του εργαστήριου έρευνας αγοράς με συνεργάτη τον Δρ. Κωνσταντίνο Ιωαννίδη οι ομάδες των φοιτητριών- φοιτητών πραγματοποίησαν έρευνα καταναλωτικής συμπεριφοράς με κεντρικό ερώτημα πώς η πανδημία και οι αξίες της βιώσιμότητας ) επηρεάζουν καταναλωτικές πρακτικές σε διαφορετικές κατηγορίες προιόντων.
Στο Medium Publication του ADandPRLAB έχουμε αναρτήσει την παρουσίαση των αποτελεσμάτων: https://medium.com/ad-discovery-and-creativity-lab/discover-the-key-consumer-trends-on-covid-and-sustainability-adandprlab-report-4829517de86f
Τα αποτελέσματα παρουσιάζονται επίσης σε ένα Infographic