2025 | ||
|
Αρσενίου, Ε. (2025). À Revoir: Theophilos. Φιλολογική επιμέλεια-Επίμετρο: Ελισάβετ Αρσενίου. Αθήνα: Ύψιλον/Βιβλία | |
|
Αρσενίου, Ε. (2025). Η σύγχρονη ελληνική ποίηση στα Νέα Μέσα, στο Δημήτρης Τζιόβας (επιμ.), Από την παγκοσμιοποίηση στην Τεχνητή Νοημοσύνη: Η ελληνική λογοτεχνία στον 21ο αιώνα (181-199). Διόπτρα, 2025. | |
|
Δερμεντζόπουλος, Χ. (2025). Εισαγωγή στο βιβλίο της Ράνιας Κασμίδου Οι Ευρωπαϊκοί Εμφύλιοι Πόλεμοι στον Κινηματογράφο. Μνήμη, Σύγκρουση και Νοσταλγία. Μετάφραση Ραϋμόνδου Αλβανού. Αθήνα: Εκδόσεις Μώβ. | |
|
Ράπτης, Χ. (2025). Εικόνα και βλέμμα στον σύγχρονο πολιτισμό. Περιοδικό Κόμβοι, σελ. 60-64 | |
2023 | ||
|
Αρσενίου, Ε. (2021-23). «Η αξία της ποίησης. Η αξία και η ποίηση: ποιητικοποιώντας την αξία, (ένα εσκεμμένα αφηγηματικό σχόλιο για την υψηλή ποίηση)», Στήλη: Η κυρία Άρτεμις γνωμοδοτεί. περ. Poeticanet. Περιοδικό για την ποίηση και τη λογοτεχνία. | |
|
Αρσενίου, Ε. Καπιταλιστικός μοντερνισμός: «Αφού ικανοποιηθώ» 2023/1/22 περ. Poeticanet, Τεύχος 45 Ιανουάριος 2023, https://www.poeticanet.gr/kyria-artemis-gnwmodotei-a-2372.html category_id=23 | |
|
Αρσενίου, Ε. Ποίηση: σκέψεις σε νέ@ αναγνώστ@ που ρωτά αν έχει νόημα όλο αυτό, περ. Χάρτης, 55 [Ιούλιος 2023] | |
|
Gkazi, A. et al. (2023). “Digital storytelling from below: Revolutionary Athens through a kaleidoscope”. In G. Souvlis and A. Karatzogianni (eds) Duty to Revolt: Transnational and Commemorative Aspects of Revolution. Bingley: Emerald. |
|
|
Δερμεντζόπουλος, Χ./ Σύρου, Σ. (2023), «Σχολικές μνημονικές τελετές για την επανάσταση του 1821 και επετειακοί λόγοι: από την εθνική ρητορική στη διαπραγμάτευση» στο, Αθανασιάδης, Χ. / Βόγλης, Π. (επιμ.), Εθνικές Επέτειοι. Μορφές διαχείρισης της μνήμης και της ιστορίας, Αθήνα: Εκδ. Αλεξάνδρεια. | |
|
Δερμεντζόπουλος, Χ./Φιλιππαίος, Ν./Φλιτούρης, Λ. (επιμ.) (2023). Ευρωπαϊκές αφηγήσεις του εγκλήματος. Αθήνα: Εκδόσεις Μεταίχμιο. |
|
|
Δερμεντζόπουλος, Χ./Φιλιππαίος, Ν. (2023). «Σύγχρονες ελληνικές αφηγήσεις του εγκλήματος: από τη λογοτεχνία και τον κινηματογράφο στις τηλεοπτικές σειρές». Στο, Δερμεντζόπουλος, Χ./Φιλιππαίος, Ν./Φλιτούρης, Λ. (επιμ.). Ευρωπαϊκές αφηγήσεις του εγκλήματος, Αθήνα: Εκδόσεις Μεταίχμιο. |
|
|
Δερμεντζόπουλος, Χ./Φιλιππαίος, Ν./Φλιτούρης, Λ. (2023). «Εισαγωγή». Στο, Δερμεντζόπουλος, Χ./Φιλιππαίος, Ν./Φλιτούρης, Λ. (επιμ.). Ευρωπαϊκές αφηγήσεις του εγκλήματος. Αθήνα: Εκδόσεις Μεταίχμιο. |
|
|
Δερμεντζόπουλος, Χ. (2023). Εισαγωγή και Επιστημονική επιμέλεια στο Robert Rosenstone, Η ιστορία στον κινηματογράφο / Ο κινηματογράφος στην ιστορία. Αθήνα: Εκδόσεις Μωβ. |
|
|
Dermentzopoulos, C., Flitouris, L., Filippaios, N. (2023). Noir Bearing Gifts: The Greek Shoah and Its Memory in Philip Kerr’s Greeks Bearing Gifts. In: Dall'Asta, M., Migozzi, J., Pagello, F., Pepper, A. (eds) Contemporary European Crime Fiction. Crime Files. Palgrave Macmillan, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-21979-5_4 | |
|
Μιχαηλίδου, Μ. (2023). «Φεμινιστικές Σπουδές Επικοινωνίας και Πολιτισμού». Στο Πετράκη, Γ. και Στρατηγάκη, Μ. (Επιμ.), Εισαγωγή στις σπουδές φύλου: Θεωρία και έρευνα στις κοινωνικές επιστήμες, Αθήνα: Αλεξάνδρεια, σελ. 87-102 | |
|
Michailidou, M. and Papageorgiou, A.(2023). «You know that you’ve succeeded in your role when your work renders you invisible: the invisible work of community management”. In Αvdikos, V., Merkel, J., Pettas, D. (Eds), Coworking spaces: alternative topologies and transformative potentials, Berlin: Springer | |
|
Avdikos V, Dragouni M, Michailidou M. and Pettas D. (2023) Rethinking GLAMs as commons: a conceptual framework. Open Res Europe, 3:157 https://doi.org/10.12688/openreseurope.16473.1 | |
2022 | ||
|
Arseniou E., (2022).“Radical postmodernist literature: a case study of "Equarrent” classicism' in Nanos Valaoritis' work”. Journal of Avant-Garde Studies, 1–30.
|
|
|
Arseniou E., (2022). «The passage to postmodernism: the radical turn of Nanos Valaoritis», περ. Poeticanet | |
|
Αρσενίου, Ε. (2022). «Τα κρόσσια των λογιών Περί ποιητικής της Μάτσης Χατζηλαζάρου». περιοδικό Χάρτης, τ. 45, Σεπτέμβριος. | |
|
Αρσενίου, Ε. (2022). «Η μηχανή ‘Finnegans Wake’ και το σχιζοαναλυτικό μέλλον της ανάγνωσης». Περ. Χάρτης, 42 (Ιούνιος 2022). | |
|
Γκαζή, Α. (2022). «Ζωντανεύοντας την Αθήνα της Επανάστασης. Η πολιορκία της Ακρόπολης από τον Κιουταχή μέσα από τα μάτια των αφανών». Στο Χ. Κουλούρη (επιμ.) Η οικοδόμηση του ελληνικού κράτους. Αθήνα: Αλεξάνδρεια. | |
|
Γκαζή, Α. (2022). «Η επιστήμη της μουσειολογίας στην Ελλάδα, 1970-2020. Μια αποτύπωση μεγεθών». Στο Σ. Βλίζος (επιμ.), Αρχαιολογία και μουσεία. Η ενότητα της ελληνικής μνημειακής παράδοσης, Πρακτικά συνεδρίου στη μνήμη του Άγγελου Δεληβοριά. Αθήνα: Εκδόσεις Καπόν. | |
|
Gkazi, A. (2022). “… stories behind History”. A public history exhibition at the National Historical Museum in Athens. The Public Historian 44 (1), 27-50. https://doi.org/10.1525/tph.2022.44.1.27 | |
|
Salmouka, F. and Gkazi, A. (2022). Seeking the sound: Sound-based interpretive approaches in exhibitions of sound-producing objects. Museum International, vol. 74, no. 293-294. | |
|
Δερμεντζόπουλος, Χ. (2022). «Ξεσπούν τα Δεκεμβριανά: Λαϊκός κινηματογράφος και τραυματικό παρελθόν». Στο, Α. Νικολαΐδου / Δ. Παπανικολάου (επιμ.), Χώρα σε βλέπω. Ο εικοστός αιώνας του ελληνικού σινεμά. Αθήνα: Εκδόσεις Νεφέλη. |
|
|
Dermentzopoulos, C. (2022). «3 December 1944: The “December Events” mark the beginning of the Greek Civil War Popular Cinema and Ηistorical Τrauma». In, Nikolaidou, A./Papanikolaou, D. (ed.), Motherland I See You, The 20th Century of Greek Cinema. Athens: Editions Nefeli. |
|
|
Κόκκορη, Π. «Τα «ποιήματα της Αυστραλίας» του Μιχάλη Πιερή: Νοσταλγία και Επιθυμία του «ανήκειν», στο Σ. Λαουμπτζή, Ε. Φιλοκύπρου, H. Hokwerda (Επιμ.), Με τον ρυθμό της μνήμης. Τριάντα τρία συν δύο κείμενα. Αφιερωματικός τόμος για τον ποιητή Μιχάλη Πιερή. Αθήνα: Νεφέλη, 2022, σσ. 223-231. | |
2021 | ||
|
Αρσενίου, Ε. (2021). «Το αίσθημα της αδικίας: η ποιητική του διαφορετικού στον Νίκο Εγγονόπουλο», Εισαγωγή – Επιμέλεια Ανδρέας Μαράτος 1821-2021 – Μνήμες Τεχνών Θραύσματα Ιστορίας, Συλλογικό, Νήσος, 337-350. | |
|
Αρσενίου, Ε. (2021). «Αντί εισαγωγής ή ‘πώς δει ιστορίαν συγγράφειν’», «Η κύλιση των ονομάτων στον επαναστατικό Εγγονόπουλο», Επιμ. Ο Νίκος Εγγονόπουλος και η Επανάσταση του 1821, Βιβλιόραμα, σ.8-24, 87-99. | |
|
Αρσενίου, Ε. (2021). Επιμ. Ο Νίκος Εγγονόπουλος και η Επανάσταση του 1821, Βιβλιόραμα. | |
|
Αρσενίου, Ε. (2021). «Μυστήριο και μελαγχολία μιας ‘Κεντρικής Στοάς’». Ποιητική 27, Άνοιξη Καλοκαίρι 2021, 161-182. | |
|
Gazi, A. & Boubouca, A. (2021). Participatory visibility in web radio content production: the case of the radio bubble #rbnews hashtag at the Greek Public Broadcaster shut-down. Radiomorphoses Journal, 4-5. | |
|
Papadopoulou, L. & Gazi, A. (2021). Résistance et résilience audiovisuelles en Grèce: L’occupation d’ERT, et la création d’un espace d’expressions alternatives: Metadeftero web-radio. Radiomorphoses Journal, 4-5. | |
|
Γκαζή, Α. (2021). Το Θησείο ως «Κεντρικόν Αρχαιολογικόν Μουσείον» (1834-1874). Στο Ε. Κουντούρη et al. (επιμ.) Περὶ των Αρχαιοτήτων ιδίως. Η Αρχαιολογία στην Ελλάδα του 19ου αιώνα μέσα από τις πηγές του Αρχείου των Υπηρεσιών των Αρχαιοτήτων (σελ. 307-319), Αθήνα: Υπουργείο Πολιτισμού – Οργανισμός Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων. | |
|
Γκαζή, Α. και Κουκούλη, Μ. (2021). «Το Γεράνι μιλάει»: Προφορικές μαρτυρίες σε μια αθέατη γειτονιά της Αθήνας, στο βαν Μπούσχοτεν, Ρ., Δαλκαβούκης, Β. και Καλλιμοπούλου, Ε. (επιμ.) Προφορική ιστορία και αντι-αρχεία. Φωνές, εικόνες και τόποι, Βόλος, Ένωση Προφορικής Ιστορίας, 229-55. | |
|
Gκazi A. et al. (2021). REVAthens: Bringing Athens of the Revolution to Life Through Museum Theatre Methodology and Digital Gamification Techniques. In Shehade M., Stylianou-Lambert T. (eds.) Emerging Technologies and the Digital Transformation of Museums and Heritage Sites. RISE IMET 2021. Communications in Computer and Information Science, vol 1432. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3- |
|
|
Gkazi, A. (2021). Heritage as obstacle; Or which view to the Acropolis? In E. Solomon (ed.) Contested Antiquity (pp. 245-271). Bloomington: Indiana University Press. | |
|
Salmouka F. & Gκazi A. (2021). Mapping Sonic Practices in Museum Exhibitions – An Overview. In Shehade M. and Stylianou-Lambert T. (eds.) Emerging Technologies and the Digital Transformation of Museums and Heritage Sites. RISE IMET 2021. Communications in Computer and Information Science, vol 1432. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3- |
|
|
Δερμεντζόπουλος, Χ./Φιλιππαίος, Ν. (2021). «“Το ακέφαλον πτώμα”: ειδολογικός υβριδισμός και νoοτροπική πολυφωνία σε ένα αστυνομικό αφήγημα Αποκρύφων του 1895». Στο Κούγκουλος, Θ. Β. (επιμ.), Το ελληνικό «λαϊκό» μυθιστόρημα του 19ου αιώνα. Αθήνα: Εκδόσεις Gutenberg. |
|
|
Δερμεντζόπουλος, Χ., Παπαθεοδώρου, Γ. (επιμ.) (2021). Συνηθισμένοι άνθρωποι: Μελέτες για τη λαϊκή και δημοφιλή κουλτούρα. Πάτρα: Opportuna. |
|
|
Δερμεντζόπουλος, Χ., Παπαθεοδώρου, Γ. (2021). «Προλεγόμενα». Στο Δερμεντζόπουλος, Χ./Παπαθεοδώρου, Γ. (επιμ.), Συνηθισμένοι άνθρωποι: Μελέτες για τη λαϊκή και δημοφιλή κουλτούρα. Πάτρα: Opportuna. |
|
|
Δερμεντζόπουλος, Χ. (2021). «Ταινίες για όλη την οικογένεια. Ο λαϊκός κινηματογράφος στην Ελλάδα (1950-1975)». Στο Δερμεντζόπουλος, Χ./Παπαθεοδώρου, Γ. (επιμ.), Συνηθισμένοι άνθρωποι: Μελέτες για τη λαϊκή και δημοφιλή κουλτούρα. Πάτρα: Opportuna. |
|
|
Δερμεντζόπουλος, Χ., Φλιτούρης, Λ. (2021). «Από τους αετούς των ορέων στους σύγχρονους φαντομάδες. Όψεις του εγκλήματος στο λαϊκό μυθιστόρημα των αρχών του 20ού αιώνα». Στο Δερμεντζόπουλος, Χ./Παπαθεοδώρου, Γ. (επιμ.), Συνηθισμένοι άνθρωποι: Μελέτες για τη λαϊκή και δημοφιλή κουλτούρα. Πάτρα: Opportuna. |
|
|
Δερμεντζόπουλος, Χ., Καλούδη, Κ. (2021). Σινεμά και Ιστορία: Η μνήμη μιας χώρας και οι χώρες της μνήμης. Στο Δερμεντζόπουλος, Χ./Καλούδη, Κ. (επιμ.). Κινηματογράφος και Ιστορία: Η μνήμη μιας χώρας και οι χώρες της μνήμης. THEATROU POLIS, Vol 5-7 {Cinema and History: A country's memory and the countries of memory}. Αθήνα/Ναύπλιο: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης / Σχολή Καλών Τεχνών Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/theatrepolis/article/view/30794 |
|
|
Δερμεντζόπουλος, Χ., Καλούδη, Κ. (επιμ.) (2021). Κινηματογράφος και Ιστορία: Η μνήμη μιας χώρας και οι χώρες της μνήμης. THEATROU POLIS, Vol 5-7 {Cinema and History: A country's memory and the countries of memory}. Αθήνα/Ναύπλιο: Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης / Σχολή Καλών Τεχνών Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/theatrepolis/issue/view/1778 |
|
|
Dermentzopoulos, C., Filippaios, N. (2021). “Spatial representations of local color. The potential of cultural tourism in Greek crime narratives”. In, Bengesser, C./Hansen, K. T./Stegger Gemzøe, L. (ed.), Creative Industries: Media Industries and location marketing strategies for a transcultural European. DETECT WP4 – Creative Industries: Media Industries and location marketing strategies for a transcultural European space. |
|
|
Kasaras, K., Klimis, G.-M., & Michailidou, M. (2019). Consumption on the Internet: Who’s influencing who? Homo Virtualis, 2 (1), 113, https://doi.org/10.12681/homvir.21218. | |
|
Κόκκορη, Π. (2021). Τα «ποιήματα της Αυστραλίας» του Μιχάλη Πιερή: Νοσταλγία και Επιθυμία του «ανήκειν». The AthensReview of Books, 134, | |
|
Μιχαηλίδου, Μ. (2021), «Από την τηλεόραση στις τηλεοπτικές σπουδές: μια θεωρητική και μεθοδολογική διαδρομή από τον 20ο στον 21ο αιώνα». Στο Δερμεντζόπουλος, X. και Παπαθεοδώρου, Γ. (Επιμ.), Συνηθισμένοι Άνθρωποι: Προσεγγίσεις Στη Λαϊκή Κουλτούρα και την Εμπειρία της Καθημερινότητας, Αθήνα: Opportuna. | |
|
Καββαθάς, Δ. & Ράπτης, Χ. (2021). “Εισαγωγή των Επιμελητών”. Στο S. Weber, Επιστροφή στον Φρόυντ. Η μετα-τόπιση της ψυχανάλυσης από τον Ζακ Λακάν. Αθήνα: Εκδόσεις Σμίλη. https://www.efsyn.gr/nisides/433200_o-lakan-kai-oi-axies | |
2020 | ----- | |
|
Αρσενίου, Ε. (2020). ΤΑΝΑΪΣ: Η ποιητική ρυμούλκηση, επισκευή, ναυπήγηση ενός ναυαγίου. Στο Ι. Βεντούρα (επιμ.) ΤΑΝΑΪΣ – Τάναϊς και Κυκλώνιο (σ.85-88). Αθήνα: εκδόσεις Νίκας. | |
|
Dermentzopoulos, C./Flitouris, L. (2020). “Un pas suspendu de la modernité : le passage de la culture populaire à une culture de masse dans l’Europe de Sud-Est”. Belphégor. Littérature populaire et culture médiatique. Regards croisés sur la culture médiatique européenne. Publisher LPCM, https://journals.openedition.org/belphegor/2426 | |
|
Dermentzopoulos, C./Zikou, M. (ed.) (2020). Tradition anew! The Biennale of Western Balkans (catalogue publication). Athens/Ioannina : Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης / Εργαστήριο Ιστορίας της Τέχνης της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, https://zenodo.org/record/4019940. | |
|
Barker, C., & Jane, E. Α. 2020. Πολιτισμικές Σπουδές: Θεωρία και Πρακτική. Μτφρ. Κ. Ιορδάνογλου, Επιστ. επιμέλεια Β. Αλεξάκης και Μ. Μιχαηλίδου. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Τζιόλα. | |
2019 | ---- | |
|
Αρσενίου, Ε. (2019). Ανυψώνοντας ποιητικά βάρη: Η ποίηση του Λεωνίδα Χρηστάκη. Στο Χ. Μάης & Ν. Σούζας (επιμ.) Λεωνίδας Χρηστάκης: Ζωγράφος, ποιητής και εκδότης, μια πολύχρωμη, πολύπλευρη προσωπικότητα της πρωτοπορίας (σ. 82-98). Αθήνα: Εκδόσεις των συναδέλφων. |
|
|
Gkazi, A. (2019). Oral testimonies as independent museum exhibits. A case-study from the Industrial Museum in Athens. The Oral History Review, 46 (1), 26-47. https://doi.org/10.1093/ohr/ohz005 |
|
|
Papadopoulou, M. & Gkazi, A. (2019a). The role of authenticity in decisions informing the conservation of Greek sculpture. In F. Mairesse & R.F. Peters (eds) What is the essence of conservation? Materials for a discussion (pp. 118-126). Paris: ICOFOM & ICOM-CC. | |
|
Papadopoulou, M. & Gkazi, A. (2019b). Quality parameters in conservation-restoration choices. In U. Schädler-Saub & B. Szmygin (eds) Conservation Ethics Today. Are our conservation - restoration theories and practice ready for the 21st century? (pp. 309 -324). Florence - Lublin: ICOMOS & Lublin University of Technology. | |
|
Kasaras, K., Klimis, G.-M., & Michailidou, M. (2019). Consumption on the Internet: Who’s influencing who? Homo Virtualis, 2 (1), 113, https://doi.org/10.12681/homvir.21218. | |
|
Ράπτης, Χ. (2019). “Η αισθητική της ψυχανάλυσης”. αληthεια, 10. | |
2018 | ----- | |
|
Αρσενίου, Ε. (2018α). Πολιτιστική Ποίηση: Η διατοπική γραφή του Δημοσθένη Αγραφιώτη. Αθήνα: Το Μέλλον. |
|
|
Αρσενίου, Ε. (επιμ.) (2018β). 7 μελέτες για τον Κ.Π. Καβάφη. Αθήνα: Μανδραγόρας. | |
|
Αρσενίου, Ε. (2018γ). Εισαγωγή. Στο Ε. Αρσενίου (επιμ.) 7 μελέτες για τον Κ.Π. Καβάφη. Αθήνα: Μανδραγόρας. | |
|
Αρσενίου, Ε. (2018δ). Οι παραναγνώσεις του Καβάφη. Στο Ε. Αρσενίου (επιμ.) 7 μελέτες για τον Κ.Π. Καβάφη (σ. 51-70). Αθήνα: Μανδραγόρας. |
|
|
Αρσενίου, Ε. (2018ε). Η μεταμυθοπλασία ως κριτική του μεταμοντερνισμού. Στο Η μεταμυθοπλασία ως αφηγηματικός τρόπος και κριτική του μεταμοντερνισμού (σ. 27-34). Αθήνα: Βιβλιόραμα. |
|
|
Αρσενίου, Ε. (2018ζ). Ο Παναγιώτης Μουλλάς διδάσκαλος κριτικής & Η κριτική μέσα στο μυθιστόρημα: αφηγήσεις πολεμικής. Στο Β. Κοντογιάννη (επιμ.) Ελληνική Λογοτεχνική Κριτική. Μνήμη Παναγιώτη Μουλά (σ. 33, 70-82). Κομοτηνή: Σοκόλης. |
|
|
Αρσενίου, Ε. (2018η). ‘Εκχερσώνοντας την επικράτεια’ της Ποίησης: Ένα σχόλιο στην παγκοσμιο-ποίηση. Poetix, 19, 38-45. | |
|
Christidis, Y. & Gazi, A. (2018). Soundmarks of Conflict in the City Centre of Divided Nicosia. Στο V. Doudaki & N. Carpentier (eds), Cyprus and its Conflicts: Representations, Materialities, and Cultures. New York & Oxford: Berghahn Books. | |
|
Gazi, A. & Bonini, T. (2018). Haptically mediated radio listening: the remediation of radio through digital mobile devices. Journal of Radio and Audio Media, 25 (1), 109-125. |
|
|
Kourti, E. & Gazi, A. (επιμ.) (2018α), Αφιέρωμα: Media Psychology and Technology. Ψυχολογία: Το περιοδικό της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας, 23 (2). | |
|
Kourti, E. & Gazi, A. (2018β). Introduction. In E. Kourti & A. Gazi (επιμ.), Αφιέρωμα: Media Psychology and Technology. Ψυχολογία: Το περιοδικό της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας, 23 (2), ix- xiv. | |
|
Gazi, A., Rizopoulos, Ch. & Christidis, Y. (2018). Localizing emotions: Soundscape representations through Smartphone Use. In E. Kourti & A. Gazi (επιμ.), Αφιέρωμα: Media Psychology and Technology. Ψυχολογία: Το περιοδικό της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας, 23 (2), 71-87. |
|
|
Gkazi, A. (2018a). Cultural experience between the public and the private sphere – Is there a difference to the ‘public’’? In S. Antoniadou, I. Poulios, G. Vavouranakis & P. Raouzaou (eds) Culture and Perspective: State Structures, Private Initiatives and the Public Character of Cultural Heritage (pp. 132-145). Oxford: Oxbow Books. |
|
|
Gkazi, A. (2018b). Writing text for museums of technology. The case of the Industrial Gas Museum in Athens. Museum Management and Curatorship, 33 (1), 57-78. https://doi.org/10.1080/ |
|
|
Michailidou, M. & Webster, J. (eds.) 2018, Special Issue “Gender perspectives in the analysis of virtual work”. International Journal of Media and Cultural Politics, 14 (1), link. |
|
|
Michailidou, M. (2018). Feminist methodologies for the study of digital worlds. International Journal of Media & Cultural Politics, 14 (1), 19-33, https://doi.org/10.1386/macp.14.1.19_1. |
|
|
Webster, J., & Michailidou, M. (2018). Building gender perspectives in the analysis of virtual work. International Journal of Media & Cultural Politics, 14 (1), 3-18, https://doi.org/10.1386/macp.14.1.3_2. | |
|
Raptis, H. (2018). “From the Freudian Oedipus to the Lacanian Phallus and Beyond: The Objet α as a Desiring Machine”. In C. V. Boundas (ed.) Schizoanalysis and Ecosophy. London: Bloomsbury Press. https://www.euppublishing.com/doi/full/10.3366/dlgs.2019.0369 |