410265. Εργαστηριακό Μάθημα Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων V: Δημιουργικότητα - Η Τέχνη της Αφήγησης (Storytelling)
Υπεύθυνη: Μπέττυ Τσακαρέστου
Το εργαστήριο αυτό συνδυάζει την τέχνη της αφήγησης ( storytelling) και τον διαφημιστικό δημιουργικό σχεδιασμό σε όλα τα media και τις ψηφιακές πλατφόρμες. Οι συμμετέχοντες/ουσες φοιτητές/τριες θα αναλάβουν εβδομαδιαία δημιουργικά projects και challenges και θα μάθουν να χρησιμοποιούν την τέχνη της αφήγησης (storytelling) σε συνδυασμό με το στρατηγικό σχεδιασμό (που έχουν ήδη εξοικειωθεί από τα προηγούμενα εξάμηνα) για να βοηθούν τα brands (προϊόντα, υπηρεσίες, media, publishers, εταιρίες, οργανισμούς), να δημιουργούν μια ξεχωριστή και διακριτή παρουσία από τους ανταγωνιστές τους, μέσα από μια δημιουργική στρατηγική και ένα συναρπαστικό αφήγημα για την αξία που δημιουργούν και τις λύσεις που προσφέρουν.
Θεματικές:
- Δημιουργικότητα
- Δημιουργική Στρατηγική
- Δημιουργικό Brief
- Πώς δημιουργούμε μια ιστορία/αφήγηση για ένα brand
- Brand Storytelling: Πώς επικοινωνούμε ένα brand μέσα από μιά ιστορία
- Listen and Engage the audience: Πώς το κοινό/ οι χρήστες γίνονται συμμέτοχοι και συν-δημιουργοί και συν-αφηγητές του brand story
- Πώς “μοιράζουμε” το brand story στις ψηφιακές και mobile πλατφόρμες
- Πώς αξιοποιούμε τις τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης (Artificial Intelligence- ΑΙ), Virtual Reality (VR) για να δημιουργήσουμε ψηφιακές ιστορίες (digital storytelling) με τη συμμετοχή των χρηστών
- Επισκέψεις: α. Στούντιο δημιουργικής διαφημιστικής φωτογραφίας, β. Εταιρία παραγωγής
Συνεργάτες: Erik Parks (Co-Founder & General Partner, Velocity, Partners Venture Capital) ▪ Γιάννης Σορώτος (Δημιουργικός Δ/ντής The Newtons Lab/tory)