410266. Εργαστηριακό Μάθημα Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων VI: Διαχείριση Κρίσεων – Προσομοίωση στο Φυσικό Κόσμο και στα Social Media
Υπεύθυνη: Μπέττυ Τσακαρέστου
Οι συμμετέχοντες/ουσες μαθαίνουν να αναγνωρίζουν, να προετοιμάζονται ώστε να προλαμβάνουν και να διαχειρίζονται κρίσεις κατά τα διαφορετικά στάδια εξέλιξής τους, στο πλαίσιο οργανισμών και κρατών. Μέσα από την εξοικείωση με τη θεωρία, τη μεθοδολογία και σε συνδυασμό με το τη βιωματική προσέγγιση που προσφέρει η διοργάνωση μιας άσκησης προσομοίωσης διαχείρισης κρίσης με βάση ένα δυναμικό σενάριο που εξελίσσεται “ σε πραγματικό χρόνο” στο φυσικό κόσμο και στο ψηφιακό περιβάλλον, οι φοιτητές/τριες αποκτούν καλύτερη αντίληψη της συνθετότητας της διαχείρισης κρίσεων. Ασκούνται στην αξιολόγηση αναδυόμενων και σε εξέλιξη κρίσεων, αναλύουν το διεθνές περιβάλλον των ψηφιακών και ηλεκτρονικών μέσων, διαμορφώνουν σενάρια, αξιολογούν κριτικά τις συνέπειες και τις δυνατότητες υπεύθυνης επίλυσης και αποκατάστασης της φήμης και αξιοπιστίας των εμπλεκόμενων οργανισμών.
Δομή:
- 1. Εντατικό Workshop- Μιλώντας για τις κρίσεις: Μύθοι, πραγματικότητες, προκλήσεις. Η κρίση ως η νέα "κανονικότητα".
2. Προετοιμασία για μια ενδεχόμενη κρίση. Issues Management-Situational Analysis
3. Τύποι κρίσεων- Ανάλυση περιπτώσεων από την τρέχουσα διεθνή επικαιρότητα
4. Media Training
5. Social Media Engagement- Επικοινωνία και διάλογος μέσα από τα social media σε συνθήκες διαχείρισης κρίσεων
6. Μεθοδολογία διαχείρισης κρίσεων και επικοινωνίας
7-9. Crisis Simulation Game- Προσομοίωση διαχείρισης κρίσεων βάσει δυναμικού σεναρίου
10. Αξιολόγηση, συζήτηση του crisis simulation game
11-12. Crisis debates
Συνεργάτιδα: Μάνια Ξένου, CEO Reliant Communications