Εργαστηριακό Μάθημα Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων VI

410266. Εργαστηριακό Μάθημα Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων VI: Διαχείριση Κρίσεων – Προσομοίωση στο Φυσικό Κόσμο και στα Social Media


Υπεύθυνη: Μπέττυ Τσακαρέστου 

 

Οι συμμετέχοντες/ουσες μαθαίνουν να αναγνωρίζουν, να προετοιμάζονται ώστε να προλαμβάνουν και να διαχειρίζονται κρίσεις κατά τα διαφορετικά στάδια εξέλιξής τους, στο πλαίσιο οργανισμών και κρατών. Μέσα από την εξοικείωση με τη θεωρία, τη μεθοδολογία και σε συνδυασμό με το τη βιωματική προσέγγιση που προσφέρει η διοργάνωση μιας άσκησης προσομοίωσης διαχείρισης κρίσης με βάση ένα δυναμικό σενάριο που εξελίσσεται “ σε πραγματικό χρόνο” στο φυσικό κόσμο και στο ψηφιακό περιβάλλον, οι φοιτητές/τριες αποκτούν καλύτερη αντίληψη της συνθετότητας της διαχείρισης κρίσεων. Ασκούνται στην αξιολόγηση αναδυόμενων και σε εξέλιξη κρίσεων, αναλύουν το διεθνές περιβάλλον των ψηφιακών και ηλεκτρονικών μέσων, διαμορφώνουν σενάρια, αξιολογούν κριτικά τις συνέπειες και τις δυνατότητες υπεύθυνης επίλυσης και αποκατάστασης της φήμης και αξιοπιστίας των εμπλεκόμενων οργανισμών.


Δομή:

  • 1. Εντατικό Workshop- Μιλώντας για τις κρίσεις: Μύθοι, πραγματικότητες, προκλήσεις. Η κρίση ως η νέα "κανονικότητα".
    2. Προετοιμασία για μια ενδεχόμενη κρίση. Issues Management-Situational Analysis
    3. Τύποι κρίσεων- Ανάλυση περιπτώσεων από την τρέχουσα διεθνή επικαιρότητα
    4. Media Training
    5. Social Media Engagement- Επικοινωνία και διάλογος μέσα από τα social media σε συνθήκες διαχείρισης κρίσεων
    6. Μεθοδολογία διαχείρισης κρίσεων και επικοινωνίας
    7-9. Crisis Simulation Game- Προσομοίωση διαχείρισης κρίσεων βάσει δυναμικού σεναρίου
    10. Αξιολόγηση, συζήτηση του crisis simulation game
    11-12. Crisis debates

Συνεργάτιδα: Μάνια Ξένου, CEO Reliant Communications

logo

Λεωφόρος Συγγρού 136 - 17671 Αθήνα
136, Syngrou Avenue, Athens 17671, Greece 

e-mail: emme@panteion.gr

Ώρες εξυπηρέτησης φοιτητών στη Γραμματεία του Τμήματος [2ος όροφος παλαιού κτiρίου]: κάθε Τρίτη 10:00 - 13:00

Για πιστοποιητικά, βεβαιώσεις κ.λπ., οι φοιτητές/τριες μπορούν να εξυπηρετούνται από το Κ.Ε.ΦΟΙ. (Κέντρο Εξυπηρέτησης Φοιτητών) στο αίθριο του νέου κτιρίου, το οποίο λειτουργεί καθημερινά από 9.30' – 13.30'

210-920 1428 Θεοδώρου Βασιλική, εξυπηρέτηση φοιτητών 

210-920 1064 Καραλής Δημήτρης,  Αναπληρωτής Προϊστάμενος