Ο Επίκουρος Καθηγητής Σταύρος Καπερώνης συμμετέχει στο 19ο Συνέδριο κορυφής στην εξυπηρέτηση πελατών: 6/6/2024

Ο Επίκουρος Καθηγητής του Τμήματος Σταύρος Καπερώνης συμμετέχει, ως ο μόνος ομιλητής από την ακαδημαϊκή κοινότητα (Experts/Professionals), στο 19ο Συνέδριο κορυφής στην εξυπηρέτηση πελατών που αποτελεί την μακροβιότερη διοργάνωση του κλάδου, με θέμα ομιλίας

Unleasing Synergy: Artificial Intelligence and Customer Service in Redefining Experience

To συνέδριο, με θεματολογία Human Centricity 2.0: Serving with Empathy & Artificial Intelligence, θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 6 Ιουνίου 2024 στο Αμμφιθέατρο ΟΤΕ Academy.

ssynedrio kaperonis 2

Στην σύγχρονη εποχή, λέξη-κλειδί για την Εξυπηρέτηση του Πελάτη/Πολίτη -και ίσως η μεγαλύτερη πρόκληση για τις επιχειρήσεις- είναι η προσαρμοστικότητα. Οι επιχειρήσεις αναγκάζονται σε μόνιμη και διαρκή αναπροσαρμογή των σχέσεων με το κοινό, έχοντας να επεξεργαστούν κάθε φορά και νέα δεδομένα: τεχνολογικά άλματα, κοινωνικές ζυμώσεις, περιβαλλοντικές ανησυχίες, αποδοχή και ενσωμάτωση της διαφορετικότητας, αλλά και πολιτικοοικονομικοί παράγοντες όπως το ζητούμενο για βιώσιμη ανάπτυξη, οι συνέπειες του πολέμου και της ενεργειακής κρίσης, ο πληθωρισμός κ.ά. Το παραπάνω πλαίσιο επηρεάζει δραματικά τη συμπεριφορά των καταναλωτών, τον τρόπο λήψης αγοραστικών αποφάσεων, καθώς και τις σχέσεις αλλά και τις προσδοκίες τους από τα brands. Επιπλέον, η αλματώδης αύξηση στη ζήτηση ψηφιακών υπηρεσιών κατά τη διάρκεια της πανδημίας συνεχίζεται στην μετα-πανδημική εποχή με αμείωτη ένταση, καθώς είναι σαφές ότι η νέες τεχνολογίες και η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζουν ριζικά όλα όσα έως τώρα γνωρίζαμε για το εμπόριο και την κατανάλωση. Σε μια εποχή λοιπόν που η αλλαγή έχει ταυτιστεί με την κανονικότητα, οι ηγέτες του Customer Service καλούνται να επανεξετάσουν τις στρατηγικές επιλογές τους ώστε να μετατρέψουν τις νέες προκλήσεις σε ευκαιρίες.

https://www.customerserviceconference.gr/#speakers

 

logo     pistopoiisi 2circles

Λεωφόρος Συγγρού 136 - 17671 Αθήνα
136, Syngrou Avenue, Athens 17671, Greece 

e-mail: emme@panteion.gr

Ώρες εξυπηρέτησης φοιτητών στη Γραμματεία του Τμήματος [2ος όροφος παλαιού κτiρίου]: κάθε Τρίτη 10:00 - 13:00

Για πιστοποιητικά, βεβαιώσεις κ.λπ., οι φοιτητές/τριες μπορούν να εξυπηρετούνται από το Κ.Ε.ΦΟΙ. (Κέντρο Εξυπηρέτησης Φοιτητών) στο αίθριο του νέου κτιρίου, το οποίο λειτουργεί καθημερινά από 9.30' – 13.30'

  • 210-920 1431 Ελένη Χαλκονίδου, εξυπηρέτηση προπτυχιακών φοιτητών/τριών
  • 210-920 1428 Θεοδώρου Βασιλική, εξυπηρέτηση μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών & υποψηφίων διδακτόρων 
  • 210-920 1064 Δημήτρης Καραλής,  Αναπληρωτής Προϊστάμενος Γραμματείας