Εδώ παρουσιάζονται (συγκεντρωτικά και ανά μάθημα) τα περιγράμματα μαθημάτων που διδάσκονται στο Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών του Τμήματος Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού κατά το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025.
Το περίγραμμα κάθε μαθήματος καθορίζει:
- τη μορφή,
- το σκοπό,
- τα μαθησιακά αποτελέσματα,
- το περιεχόμενο
και προδιαγράφει τον τρόπο υλοποίησης της διδακτικής και μαθησιακής διαδικασίας και τον τρόπο αξιολόγησης.
Το περίγραμμα του μαθήματος αποτελεί τη βάση πάνω στην οποία ο/η διδάσκων/ουσα του μαθήματος αναπτύσσει τον τρόπο διδασκαλίας ώστε να πληρούνται οι βασικές προδιαγραφές και να επιτυγχάνεται η επίτευξη των μαθησιακών αποτελεσμάτων.
A΄ ΕΞΑΜΗΝΟ
- ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
- ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ
- ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ
- ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
- ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΉ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
- ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ: ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΚΤΗΣΗΣ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ
- ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ
B΄ΕΞΑΜΗΝΟ
- ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΥ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ, ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
- ΣΠΟΥΔΕΣ ΟΠΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
- ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
- ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟΙ ΠΟΡΟΙ: ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΗΣ
- ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
- ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
- ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΤΑ ΜΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑ
- ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ
Γ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ
- ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
- SOCIOLOGY OF THE INTERNET
- ENGLISH LANGUAGE FOR MEDIA AND COMMUNICATION
- 19ΟΣ – 20ΟΣ ΑΙ. ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
- ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: ΠΡΟΪΟΝΤΑ, ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
- ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑ
- ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ
- ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ
- ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
- ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ/ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Δ’ ΕΞΑΜΗΝΟ
- INTRODUCTION TO ADVERTISING AND PUBLIC RELATIONS
- ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ
- ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
- ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
- ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΙΔΕΩΝ
- ENGLISH LANGUAGE FOR CULTURAL STUDIES
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
- ΥΛΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ: ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ
E’ EΞΑΜΗΝΟ
- ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΥΠΙΚΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- LITERACY IN DIGITAL MEDIA AND INFORMATION: THEORY AND PRACTICE
- ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
- ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
- ΤΟ DESIGN ΩΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ
- ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
- SOCIAL ISSUES, SOCIAL INNOVATION AND CORPORATE RESPONSIBILITY
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ Ι: Εφαρμοσμένο Μάρκετινγκ- Ψηφιακό-Mobile Μάρκετινγκ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΙΙ: Έρευνα Αγοράς, Ψηφιακά Μέσα Και Εφαρμογές: Web, Ux, Apps, Mobile, Video, Podcasting
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Ι: Πολιτισμική Κληρονομιά
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΙΙ: Σύγχρονες Ψηφιακές Εφαρμογές στον Πολιτισμό
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ Ι: Εισαγωγή στο Ρεπορτάζ και την Ερευνητική Δημοσιογραφία
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΙΙ: Ραδιοφωνική και Ακουστική Επικοινωνία
ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ
- HISTORY OF THEATRE
- ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ Ι
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΩΝ ΜΜΕ
- ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ
- ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΕΙΚΟΝΑΣ, ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΗΧΟΥ
- ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ
- ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΕΙΑ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
- NΕΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
- GAMING SIMULATIONS IN CONSULTING AND DECISION MAKING
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ III: Strategy Design & Social Media
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙAKO MΑΘΗΜΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΙV: Startup Επιχειρηματικότητα
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΙΙΙ: Μέσα Kοινωνικής Δικτύωσης & Πολιτιστική Επικοινωνία
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ IV: Κινηματογράφος
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΙΙΙ: Ειδησεογραφική και Πολυμεσική Αφήγηση στη Δημοσιογραφία
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΧΙ: Εναλλακτική Δημοσιογραφία
Z’ ΕΞΑΜΗΝΟ
- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
- ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
- ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ
- ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΧΡΗΣΤΗ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ V: Δημιουργικότητα - Η Τέχνη της Αφήγησης – Storytelling
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙAKO MΑΘΗΜΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ VI: Δημόσιες Σχέσεις: H δύναμη της αφήγησης (storytelling), native/branded content
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ V : Διαχείριση Πολιτιστικών Εκδηλώσεων
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ VI : Θέατρο-Σύγχρονη Παραστασιολογία
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ IX: ΄Οψεις του Διαδικτύου – Κριτικές Προσεγγίσεις
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ VI: Τηλεοπτική και Οπτικοακουστική Επικοινωνία στο Διαμεσικό Περιβάλλον
Η΄ΕΞΑΜΗΝΟ
- ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ
- ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ: ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΟΠΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
- ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΑ ΜΜΕ
- ΗΘΙΚΕΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
- Η ΑΦΗΓΗΣΗ ΣΕ ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΝΕΑ ΜΕΣΑ
- HISTOIRE DES IDÉES POLITIQUES : LA RECEPTION DE L’ ANTIQUITE À L’ ÉPOQUE DES LUMIÉRES
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ VΙΙ: Διαχείριση Κρίσεων- Προσομοίωση στο Φυσικό Κόσμο και στα Social Media
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ VΙΙI: Ηγεσία και Συναισθηματική Νοημοσύνη
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ VII: Έρευνα και Ανάπτυξη Κοινού Πολιτιστικών Οργανισμών
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ VΙΙΙ: Σχεδιασμός & Οργάνωση Εκθέσεων
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ VIII: Τηλεοπτικά Είδη, Ανάλυση και Παραγωγή Οπτικοακουστικού Περιεχομένου
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ Χ: Ασφάλεια Δημοσιογράφων και άλλων Επαγγελματιών ΜΜΕ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΧΙΙ: Τεχνητή Νοημοσύνη και Δεδομένα στη Δημοσιογραφία
- ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ