NEA

Διαγωνισμός νέων δημοσιογράφων και δημιουργών περιεχομένου της ActionAid

H ActionAid καλεί νέους δημοσιογράφους και δημιουργούς περιεχομένου 18-35 ετών να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό «Write for Inclusion» με θέμα την ένταξη προσφύγων και μεταναστών στην κοινωνική, οικονομική, πολιτιστική και πολιτική ζωή της Ελλάδας. Ο διαγωνισμός διεξάγεται το χρονικό διάστημα από τη Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2019 έως και την Κυριακή 13 Οκτωβρίου. Το πρώτο βραβείο του διαγωνισμού είναι η συμμετοχή σε ταξίδι αλληλεγγύης της ActionAid, διάρκειας μιας εβδομάδας με όλα τα έξοδα καλυμμένα, ενώ το δεύτερο βραβείο θα στείλει τους 12 πρώτους του διαγωνισμού (συμπεριλαμβανομένου του πρώτου νικητή/νικήτριας) σε σεμινάριο 5 ενοτήτων για την ηθική δημοσιογραφία. Η πρώτη ενότητα θα πραγματοποιηθεί στη Βιέννη στις 8-10 Νοεμβρίου, όπου η ActionAid θα καλύψει όλα τα έξοδα των συμμετεχόντων.

 

Στο διαγωνισμό μπορούν να υποβληθούν κείμενα είτε στα αγγλικά είτε στα ελληνικά από 500 μέχρι 1,000 λέξεις, τα οποία μπορεί να περιλαμβάνουν ρεπορτάζ, δημοσιογραφική έρευνα, άρθρo γνώμης,blog post/βιωματικό κείμενο και ιδιαίτερα ενθαρρύνουμε άτομα από ευάλωτες ομάδες να υποβάλουν αίτηση. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η κατοχή έγκυρων ταξιδιωτικών εγγράφων για ταξίδι εντός ΕΕ καθώς και η γνώση της αγγλικής γλώσσας.

Σεμινάριο ραδιοφωνικής παραγωγής

Ενημερώνουμε ότι θα διεξαχθεί σεμινάριο ραδιοφωνικής παραγωγής για τους ενδιαφερόμενους φοιτητές του 4ου έτους κατά τις εξής ημέρες και ώρες στο εργαστήριο της Χιλλ:

Τετάρτη 17 Απριλίου: 14:00-18:00
Τετάρτη 8 Μαίου: 14:00 - 18:00
Τετάρτη 15 Μαίου: 14:00 – 18:00

Η διδάσκουσα
Δρ. Αγγελική Γαζή

ΠΜΣ Κατεύθυνση "Πολιτιστική Διαχείριση". Σεμινάριο θεσμικού πλαισίου διαχείρισης του πολιτισμού.

Καλούνται οι φοιτητές της κατεύθυνσης "Πολιτιστική Διαχείριση" να παρακολουθήσουν σεμινάριο σχετικά με το θεσμικό πλαίσιο διαχείρισης του πολιτισμού και ζητήματα πνευματικής ιδιοκτησίας. Το σεμινάριο θα διεξαχθεί την Παρασκευή 12/4/2019 και την Παρασκευή 19/4/2019, 17:00-20:00 στην αίθουσα Β5.1. Εισηγήτρια: Δρ Μαρίνα Μαρκέλλου

 

Σεμινάριο: 4 Μαρτίου 2019, Πως χτίζεται η αυτοπεποίθηση / αυτοεκτίμηση

Το Γραφείο Σταδιοδρομίας - Διασύνδεσης του Παντείου Πανεπιστημίου σε συνεργασία με την υπηρεσία Συμβουλευτικής και Ψυχολογικές Υποστήριξης διοργανώνει για τους φοιτητές - αποφοίτους, ομαδικές συναντήσεις με στόχο την προετοιμασία τους για τη διασύνδεση με την αγορά εργασίας και το σχεδιασμό της σταδιοδρομίας τους.

Τιμητική Διάκριση για τον διδάσκοντα Dr. Stavros Kaperonis με το Best Paper Award

Το βραβείο καλύτερου άρθρου (Best paper award) απονεμήθηκε στον κκ Dr. Stavros Kaperonis (ΕΔΙΠ του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού) για το άρθρο του:

"The Impact of Social Media on User's Travel Purchase Intention"

το οποίο παρουσιάστηκε στο διεθνές συνέδριο, The Seventh International Conference on Data Analytics 2018, November 18, 2018 to November 22, 2018 - Athens, Greece, και έλαβε πρόσκληση για extended article version στο IARIA Journals.


 

Παγκόσμιος διαγωνισμός 'BRANDSTORM' από την L’Oréal

Ο Όμιλος L’Oréal πραγματοποιεί από το 1992 έναν παγκόσμιο διαγωνισμό για φοιτητές που ονομάζεται Brandstorm και δίνει την ευκαιρία να αξιολογηθούν από κοντά οι συμμετέχοντες και να εντοπιστούν ταλαντούχοι φοιτητές. Στο διάστημα των 26 ετών που έχει πραγματοποιηθεί ο διαγωνισμός, συμμετείχαν 154.000 φοιτητές από 60 χώρες. Η L’Oréal, κάθε χρόνο προσλαμβάνει παγκοσμίως περίπου 150-200 εργαζομένους μέσω του διαγωνισμού, αφού μέσα από αυτόν οι φοιτητές γνωρίζουν τα στελέχη της L’Oréal που με την σειρά τους ανακαλύπτουν αυτά τα νέα ταλέντα.

H Ελλάδα συμμετέχει στον διαγωνισμό από το 2003 και οι Έλληνες φοιτητές έχουν διακριθεί αρκετές φορές σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η ελληνική ομάδα, το 2013 κατέλαβε τη δεύτερη θέση παγκοσμίως ανάμεσα σε 45 χώρες.

Οι συμμετέχοντες εργάζονται σε ομάδες των τριών ατόμων για να δημιουργήσουν ένα concept, να έρθουν αντιμέτωποι με τις ιδέες τους και να φέρουν εις πέρας το σκοπό του επιχειρηματικού τους πλάνου. Διεκδικούν σημαντικά βραβεία με το σημαντικότερό φέτος να είναι για τη νικήτρια ομάδα η πρόσληψη της από τη L’Oreal για να εργαστεί στο Station F, ένα από τα μεγαλύτερα Start up hub του κόσμου, που συνεργάζεται με τη L’Oréal. Εκεί θα έχουν την ευκαιρία να κάνουν την ιδέα τους πράξη και να την παρουσιάσουν σε επενδυτές.

Σε όλη τη διάρκεια του διαγωνισμού παρέχονται αποκλειστικοί εκπαιδευτικοί πόροι και εξατομικευμένη καθοδήγηση από επαγγελματίες και συνεργάτες του Ομίλου L'Oréal. Ένας τελικός γύρος συγκεντρώνει όλους τους φιναλίστ από όλο τον κόσμο στο Παρίσι σε μια εκδήλωση Tech Fair στην οποία παρουσιάζουν τις ιδέες τους ενώπιον μίας παγκόσμιας επιτροπής που αποτελείται από κορυφαία στελέχη της L'Oréal.

Στο link μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για τον διαγωνισμό

Επίσης, οι φοιτητές στο συγκεκριμένο link μπορούν να δηλώσουν τη συμμετοχή τους μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου 2019. Ακολούθως θα πρέπει να δουλέψουν σε πρώτο στάδιο την ιδέα τους μέχρι τις 22 Μαρτίου (που είναι 3 slides και 1 βίντεο). Η παρουσίαση της συμμετοχής τους θα γίνει τον μήνα Απρίλιο στο πλαίσιο του ελληνικού τελικού στα γραφεία της L'Oréal στην Ελλάδα, με online screening. Ο τελικός υλοποιείται τον μήνα Μάιο στο Παρίσι.

web site: brandstorm.loreal.com - Facebook: lorealbrandstormofficial - Instagram: loreal_brandstorm

Συμπόσιο Libraries and Media Literacy - 1 Δεκ. 2018, Μουσική Βιβλιοθήκη Λίλιαν Βουδούρη

Ο Γραμματισμός στα Μέσα Επικοινωνίας και οι Βιβλιοθήκες - Libraries and Media Literacy

της Οργανωτικής Επιτροπής Ενίσχυσης Βιβλιοθηκών, ξεκινούν την το Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2018 στη Μουσική Βιβλιοθήκη "Λίλιαν Βουδούρη" στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Στο Συμπόσιο συμμετέχουν η Tonia Arahova, η Tatiana Karapanagioti και η Betty Tsakarestou από την Ελλάδα και οι Raphaela Müller από την Γερμανία, Anne Johnson από τις ΗΠΑ, Mervi Heikkilä από την Φινλανδία και Rosa Sánchez-Fernández από την Ισπανία μεταφέροντας πληροφορίες, εμπειρίες και καλές πρακτικές σχετικά με το θέμα.


 

Συγχαρητήρια επιστολή. Το Βιοτεχνικό Βιομηχανικό Εκπαιδευτικό Μουσείο και η συνεργασία του με το ΕΜΠΟ

Αγαπητή κυρία Γκαζή,

Ως μουσείο της καρδιάς (με χαρά υιοθετούμε τον τιμητικό χαρακτηρισμό) στέλνουμε από καρδιάς τις θερμές μας ευχαριστίες τόσο σε εσάς όσο και στην ομάδα των φοιτητών που παρακολούθησαν το μάθημα «Μουσειολογία» της Κατεύθυνσης «Πολιτιστική Διαχείριση» του ΠΜΣ «Επικοινωνία, Μέσα & Πολιτιστική Διαχείριση» και υπό την καθοδήγησή σας εργάστηκαν και συνεργάστηκαν μαζί μας για τη διάσωση και ανάδειξη των μαρτυριών των πρώην εργαζόμενων της Γαλλικής Εταιρείας Μεταλλείων Λαυρίου, καθώς και για την προώθηση της επικοινωνίας στο πλαίσιο των υπηρεσιών προς τους επισκέπτες μας.

logo

pistopoiisi 2circles

136 Syggrou Avenue - 17671 Athens - Greece

e-mail: emme@panteion.gr

Telephone:

 

210-920 1428 Thedorou Vasiliki - Students affairs
    210-920 1064 Karalis Dimitris - Executive secretary

Student services hours at the Secretariat [2nd floor of the old building]: every Tuesday 10:00 - 13:00

  • For certifications, letters of confirmation etc., students are assisted by the Student Services
    Centre 
    in the quadrangle of the New Building, which operates daily from 9:30 – 13:00