Μεταδιδακτορική έρευνα: “sociaL media, yOuth and Consumption of cUltural Spaces” (LOCUS) – «Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, νεολαία και κατανάλωση πολιτιστικών χώρων»
Επιβλέπουσα: Αγγελική Γαζή, Επίκουρη Καθηγήτρια
Σκοπός του LOCUS είναι η διερεύνηση των επιπτώσεων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο μετασχηματισμό των σχέσεων της νεολαίας με τους πολιτιστικούς χώρους. Αντικείμενο της έρευνας είναι η μελέτη των μετασχηματισμών των χώρων πολιτισμού σε χώρους επιτέλεσης μέσω της καταναλωτικής κουλτούρας των νέων έτσι όπως διαμορφώνεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε μια εποχή αβεβαιότητας. Η έρευνα επικεντρώνεται σε νέους και νέες 16 - 30 ετών. Η συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα εξακολουθεί να υφίσταται τις δυσμενείς επιπτώσεις της μακρόχρονης οικονομικής κρίσης, ενώ τοποθετείται στο επίκεντρο του ακαδημαϊκού και ερευνητικού ενδιαφέροντος ως η κατ’ εξοχήν κοινωνική ομάδα που θα κληθεί να αντιμετωπίσει τις κοινωνικοοικονομικές επιπτώσεις της μετα-Covid-19 εποχής.
Ο Κωνσταντίνος Θεοδωρίδης είναι Μεταδιδακτορικός Ερευνητής με υποτροφία από το Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας & Καινοτομίας στο Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού, Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Kατά το εαρινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2022-2023 δίδαξε [διδάσκων ΕΣΠΑ] στο ίδιο Τμήμα και συγκεκριμένα στο πεδίο «Ψυχοκοινωνιολογία και Κατανάλωση των Ψηφιακών Μέσων». Έχει διδάξει στο πεδίο «Πολιτισμός και Κοινωνία» στο Τμήμα Μουσειολογίας (πρώην ΔΟΕΠ&ΤΜ), Πανεπιστήμιο Πατρών. Έχει ολοκληρώσει τη διδακτορική του διατριβή στο Τμήμα Κοινωνιολογίας του Manchester Metropolitan University (Ηνωμένο Βασίλειο) με υποτροφία από το Ίδρυμα Ωνάση και έχει BSc και MSc από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατελεί μέλος της Ευρωπαϊκής και της Ελληνικής Κοινωνιολογικής Εταιρείας, καθώς και είναι Fellow, Higher Education Academy (Ηνωμένο Βασίλειο).
Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζουν στην κατανάλωση ως ένα κοινωνιοψυχολογικό φαινόμενο και στο μετασχηματισμό του «χαρακτήρα» της λόγω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε μια εποχή αβεβαιότητας, καθώς και σε ευρύτερα ζητήματα καταναλωτικής κουλτούρας, ταυτοτήτων, πολιτισμού και καταναλωτικής συμπεριφοράς με τη χρήση σύγχρονων μεθόδων έρευνας στο ψηφιακό περιβάλλον. Έχει λάβει μέρος σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια και το συγγραφικό του έργο περιλαμβάνει άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά και συλλογικούς τόμους.
Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.