NEA
Το βραβείο καλύτερου άρθρου (Best paper award) απονεμήθηκε στον κκ Dr. Stavros Kaperonis (ΕΔΙΠ του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού) και τους Dimitris Kardaras (Επίκουρο Καθηγητή του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΟΠΑ), Bill Karakostas (Διευθυντή τεχνολογιών cloud, VLTN GCV, Βέλγιο), Stavroula Barbounaki (Merchant Marine Academy of Aspropyrgos) και Anastasios Papadopoulos (Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών), για το άρθρο τους
"Integrating the Balanced Scorecard and Web Analytics for Strategic Digital Marketing: A Multi-criteria Approach using DEMATEL"
το οποίο παρουσιάστηκε στο διεθνές συνέδριο The Sixth International Conference on Data Analytics, 2017, στην Βαρκελώνη, Ισπανία τον Νοέμβριο 2017.
Betty Tsakarestou: "Startup Media Innovators and Influencers" Thursday, September 13, 10:20, HELEXPO Thessaloniki
The Digital Influencers Hub Forum is a two-day event and will focus on current trends and the latest developments in social impact influencer spaces and the way digital information technologies are reshaping communication and societal behavior, throughout the world.
The first day of the Forum will address several issues, in connection to the emergence of digital influencers and their impact, such as:
- Becoming an influencer. Digital tools and platforms to achieve influence. Cross-learning and experiencing.
- Influencer Development. Building and managing communities
- Influencers’ Impact. Using digital power for social good
- What does this disruption mean? Influencers as shapers and filters of information
Day two will specifically focus on negative influencers and the issue of combating misinformation and propaganda.
Registration f(ree) here
"Centres and Peripheries: Communication, Research, Translation"
7th European Communication Conference October 31 - November 3, 2018 Lugano, Switzerland
“Hack the Camp”
An entrepreneurial public diplomacy tri-sector partnership initiative to address refugee crisis in Greece. A “Hacking” method and process in engaging citizens and refugees as co-creative entrepreneurs and solution makers.
B. Tsakarestou 1, A. Kothari2, L. Tsene3.
1 Panteion University of Social and Political Sciences, Department of Communication, Media and Culture, Athens.
2 School of Communication, Rochester Institute of Technology, Rochester, USA.
3 Athens, Greece.
Η ερευνητική ομάδα CODES του Παντείου Πανεπιστημίου στο πλαίσιο των δράσεων του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+CODES (Communication, Cultural Diversity and Solidarity), ανακοινώνει το δεύτερο workshop:
"CODES Workshop: Η εκπαιδευτική προσέγγιση στη διαχείριση της πολιτισμικής διαφορετικότητας”
"CODES Workshop: The educational approach in addressing cultural diversity" the program in English (PDF)
Παρασκευή 12 και Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2018, Αίθουσα εκδηλώσεων ΔΕΣΚοι , Χ. Τρικούπη 1 και Λαγουμιτζή 22, Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών.
Η αφίσα του Workshop (the poster PDF)
Το ευρωπαϊκό πρόγραμμα CODES συνιστά ένα διαπανεπιστημιακό πρόγραμμα (Erasmus+ key action 1: Strategic Partnerships), που υπό το συντονισμό του Πανεπιστημίου Lumière Lyon 2 της Γαλλίας, φέρνει σε συνεργασία ερευνητικές ομάδες πανεπιστημίων έξι ευρωπαϊκών χωρών (Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ιταλία, Πορτογαλία, Ρουμανία), με σκοπό την άμεση σύνδεση του πανεπιστημίου με την κοινωνία και τον καθορισμό του ρόλου της εκπαίδευσης στη διαχείριση της διαφορετικότητας και της πολυπολιτισμικότητας.
Στο εργαστήριο θα λάβουν μέρος μέλη ΔΕΠ, εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και δρώντες από τον χώρο των ΜΜΕ και τον ευρύτερο κοινωνικό χώρο. Μέσα από την ανοιχτή διάδραση-συζήτηση, θα επιχειρηθεί να προσεγγιστεί η διαφορετικότητα στις ποικίλες διαστάσεις της (διαπολιτισμικότητα, μεταναστευτικό-προσφυγικό, αναπηρία, φύλο, κ.α.) τόσο στο ακαδημαiκό εννοιολογικό πλαίσιο όσο και μέσα από το εφαρμοσμένο πεδίο άμεσων εκπαιδευτικών παρεμβάσεων και καλών πρακτικών.
Συντονίστρια του Προγράμματος CODES για την Ελλάδα η Πρόεδρος του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού, Aναπληρώτρια Καθηγήτρια του Παντείου Πανεπιστημίου, Μαριάννα Ψύλλα
Το πρώτο workshop πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 24 Φεβρουαρίου 2018 (ώρα 10.00-17.00) στον ίδιο χώρο.
Αναλυτικό πρόγραμμα συνεδρίου (PDF): Τέχνη & Ιδεολογία: ο Μάης του '68
Παρασκευή 7/12/2018: Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών, 15:30 - 15:50 Εγγραφές
Σάββατο 8/12/2018: Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, 10:30 - 12:00 Συνεδρία I
Call for Papers
May '68, one of the largest mass movements in French history, laid the foundations for a culture of opposition to the dominant ethical class and challenged the establishment in the political, social and cultural fields, constituting a turning point in postmodern society.
In the process of searching for a new social reality, the perceptions of art were renegotiated and radical ideas emerged in relation to the perception and understanding of the postmodern art.
The association of ideology with art being the central issue, this conference focuses on the ways in which ideology becomes apparent in the theoretical concepts of art, artistic creation and the wider web of cultural production.
Main Topics
• Issues of aesthetics & socio-political implications
• Cultural appropriation
• Cultural policy
• The Role of Artists: Associations & Collectives
• Gender representations & gendered features in cultural production
• Revolution of meaning: art in everyday life
• Influence on the artistic creation of other countries
• Memory and representations of the French May
*Τo be noted: The topics above are indicative; abstracts related to wider issues of the conference are not ruled out.
Target Audience
Aiming to create a field of interdisciplinary dialogue, this conference is open to faculty members, doctoral students, graduate students and researchers from related disciplines. The invitation is also addressed to individual or collective ongoing research and artistic projects related to the topic of the conference.
Important dates
Abstract (300 to 400 words) and a short CV (100 to 200 words) should be submitted until July 22nd via the following google form: https://goo.gl/forms/3B6ereW1PNVKpJWU2
The application should include:
• Title
• Abstract (300-400 words)
• Author’s full name, affiliation, as well as academic title
• A short cv (100-200 words)
• E-mail
The authors will be informed via e-mail by September 10, 2018.
Conference Language
The conference languages will be Greek and English.
Participation Fees:
Speakers - 30 euros | Speakers (students) - 20 euros
The conference is organized under the aegis of the Department of Communication, Media, and Culture of Panteion University of Social and Political Sciences.
For more information:
• Website
• Facebook Page
• E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Το Πρόγραμμα του Συνεδρίου - Programme - Affiche colloque (PDF)
CREA2S
Réseau international Creative Shift Studies – Le tournant créatif
Présentation du réseau
Ce carnet de recherche présente les activités du réseau international de recherche sur le Tournant créatif / « Creative Shift Studies » (CREA2S), qui a vu le jour à l’initiative de plusieurs collègues désireux de fédérer des chercheurs et des équipes scientifiques autour de questions relatives au tournant créatif, qui s’opère dans différents domaines des économies contemporaines. lire la suite...
Call for papers
International Conference: The creative contagion. Media, industries, storytelling, communities
October 17-19, 2018 Panteion University, Athens (Greece)
Following the research in the field of cognitive anthropology, which considers that the brain is predisposed to accept certain ideas more than others, and thus to facilitate their contagion (Sperber, 1996), it seems that our institutions are well predisposed to appropriate the idea of creativity. Indeed, the notion of creativity has become, since the late 1990s, one of the key words of public policies and business strategies, and continues to spread. However, its implementation modalities often remain confusing and equivocal. The main objective of this conference is to question, in a critical and international perspective, the dissemination of this rhetoric, the political issues and socio-economic models concerned and emerging in distinct fields: cultural industries, creative industries, but also in other industrial sectors, public institutions and associations.
H ανάγκη του Τμήματος να έχει μια ρεαλιστική αντίληψη της ανταπόκρισης των προσφερόμενων σπουδών του σε σχέση με την κοινωνική πραγματικότητα και τις ανάγκες της αγοράς, έχει οδηγήσει στη διοργάνωση ποικιλίας δράσεων και εκδηλώσεων, στις οποίες εντάσσονται, ενδεικτικά, τα ακόλουθα:
• Οργάνωση συνεδρίων, ημερίδων και σεμιναρίων
• Διοργάνωση ανοιχτών συζητήσεων
• Θεατρικές παραστάσεις
• Εκθέσεις σε μουσεία και πολιτιστικά ιδρύματα
• Μουσικές εκδηλώσεις
• Παραγωγή ταινιών βίντεο
• Έκδοση ηλεκτρονικών περιοδικών
• Δημιουργία web radio (Spam web radio)Tο Τμήμα αναπτύσσει συνεργασίες με ποικίλους φορείς του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα και στήριξη αυτών των συνεργασιών με την υπογραφή Πρωτοκόλλων και Μνημονίων Συνεργασίας. Αυτή η πρακτική, που εφαρμόζεται τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερο στο Τμήμα, βοηθά πολύ τη λειτουργία του ως οργανικού τμήματος της κοινωνίας, ενώ, επιπλέον, συντελεί στην απορροφητικότητα των αποφοίτων του.
Ενδεικτικά αναφέρονται:
1. Κανάλι της Βουλής των Ελλήνων
2. Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση
3. Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος
4. Εθνική Επιτροπή Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
5. Antenna
6. Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης
7. Φεστιβάλ Αθηνών
8. Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης
9. Υπουργείο Πολιτισμού
10. Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Η ανταπόκριση στις ποικίλες δράσεις του Τμήματος είναι σημαντική, όπως προκύπτει από τη μεγάλη συμμετοχή του κοινού στις εκδηλώσεις, τα θετικά σχόλια στις συζητήσεις που ακολουθούν, τα σχετικά δημοσιεύματα στον Τύπο και την προφορική προβολή.
Από το 2002 το Τμήμα αποτελεί, μαζί με το Τμήμα Επικοινωνίας & Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, το Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης-Επικοινωνίας (ΕΔΕΕ), ιδρυτικό μέλος του Ινστιτούτου Επικοινωνίας.
Από το 2012 το Τμήμα και το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Πολιτιστική Διαχείριση συμμετέχουν στο Εuropean Network of Cultural Administration Training Centers (ENCATC).
Από το 2015, το Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών (νυν Εργαστήριο Πολιτισμικής Πληροφορικής, Δεδομένων και ΨηφιακώνΠολιτισμικών Σπουδών) συμμετέχει στο συνεργατικό σχηματισμό gi-cluster του Corallia, που ειδικεύεται στη δημιουργία ψυχαγωγικού λογισμικού.
-
Υποστήριξη διδακτορικής διατριβής
-
Πρόγραμμα υποστήριξης διπλωματικών εργασιών ΠΜΣ
-
Πρόγραμμα εξετάσεων ΠΜΣ "Πολιτιστική Διαχείριση"
-
Οδηγός Συγγραφής Πτυχιακών-Διπλωματικών Εργασιών και Διδακτορικών Διατριβών