Παραμυθιώτης Γιάννος

Ο Γιάννος Παραμυθιώτης σπούδασε νομικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και συνέχισε με μεταπτυχιακές σπουδές (LL.M.) στο Freie Universität Berlin.

Εκπόνησε τη διδακτορική του διατριβή στη Νομική Σχολή του ΔΠΘ υπό την επιστημονική επίβλεψη του Καθηγητή Μ.Θ. Μαρίνου στο πεδίο του δικαίου πνευματικής ιδιοκτησίας. Κατά τη διάρκεια των διδακτορικών του σπουδών διετέλεσε επισκέπτης ερευνητής στο Max Planck Institute for Innovation and Competition του Μονάχου με υποτροφία της DAAD.

Ακολούθως, έλαβε υποτροφία από το ΙΚΥ για τη διενέργεια μεταδιδακτορικής έρευνας στο πεδίο του ενωσιακού δικαίου πνευματικής ιδιοκτησίας. Έχει διδάξει δίκαιο πνευματικής και βιομηχανικής ιδιοκτησίας στη Νομική Σχολή του ΔΠΘ.

Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στο δίκαιο διανοητικής ιδιοκτησίας και αθέμιτου ανταγωνισμού, στο δίκαιο του διαδικτύου και στο δίκαιο ΜΜΕ. Είναι δικηγόρος παρ’ Αρείω Πάγω και εταίρος της δικηγορικής εταιρείας «Παραμυθιώτης και Συνεργάτες» στην Αθήνα.

Paramythiotis Yannos

 Yannos Paramythiotis studied law in the University of Athens and was awarded an LL.M. degree from Freie Universität Berlin. He then went on to gain a PhD in copyright law from D.U.Th. under the supervision of Prof. Dr. M.-Th. Marinos.

During his doctoral studies he spent time as a guest researcher in Max Planck Institute for Innovation and Competition in Munich under a DAAD scholarship. Subsequently, he was awarded a scholarship from the State Scholarship Foundation to conduct post-doctoral research in the field of EU copyright law. He has taught intellectual property law in the law school of D.U.Th.

His research interests focus on intellectual property and unfair competition law, internet law and media law. He is an attorney at law, admitted to practice before the Supreme Court, and a partner of "Paramythiotis and Partners" law firm in Athens.

Μοσχονάς Σπύρος

Ο Σπύρος Μοσχονάς γεννήθηκε στην Πάτρα το 1979. Είναι διδάκτωρ Ιστορίας της Τέχνης του Πανεπιστημίου Αθηνών. Η διδακτορική του διατριβή έχει τίτλο «Καλλιτεχνικά σωματεία και ομάδες τέχνης στην Ελλάδα κατά το α΄ μισό του 20ού αιώνα: η σημασία και η προσφορά τους» (Αθήνα 2010). Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζουν στη νεοελληνική εκκλησιαστική τέχνη, σε ζητήματα τέχνης και αγοράς και στις σχέσεις Κράτους-εικαστικών καλλιτεχνών.

Έχει συνεργαστεί με διάφορους φορείς (Τράπεζα της Ελλάδος, Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών, Τράπεζα Πειραιώς, Πανεπιστήμιο Αθηνών κ.ά.) στην καταγραφή και μελέτη συλλογών έργων τέχνης, καθώς και με διάφορα Μουσεία και Πινακοθήκες (Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης, Μουσείο Μπενάκη κ.ά.) στη διοργάνωση εκθέσεων. Έχει διδάξει Ιστορία της Τέχνης στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και στο Πάντειο Πανεπιστήμιο.   

Λαμπρινή Παπαδοπούλου

Η Λαμπρινή Παπαδοπούλου γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Είναι Διδακτόρισσα του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου. Οι προπτυχιακές και μεταπτυχιακές της σπουδές ολοκληρώθηκαν στο τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

 Από το 2017 έως και σήμερα έχει διδάξει στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και το Πάντειο Πανεπιστήμιο όπου κι εξακολουθεί να διδάσκει.

Από το 2003 έως και σήμερα εργάζεται ως επαγγελματίας δημοσιογράφος (τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Ημερήσιων Εφημερίδων Μακεδονίας Θράκης).

Έχει δημοσιεύσει σημαντικό αριθμό επιστημονικών άρθρων σε διεθνή ακαδημαϊκά περιοδικά. Τα ακαδημαϊκά ενδιαφέροντά της σχετίζονται με τα νέα κι εναλλακτικά ΜΜΕ, την Δημοσιογραφία και την Πολιτική Οικονομία των ΜΜΕ

Κάπος Παναγιώτης

O Παναγιώτης Κάπος γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι Διδάκτωρ Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού (Πάντειο Πανεπιστήμιο). Η διδακτορική του διατριβή με τίτλο «Η ψηφιακή μετάβαση της εκδοτικής βιομηχανίας βιβλίου στο νέο οικοσύστημα αξίας και δικτύωσης: η ελληνική περίπτωση» εστιάζει στις θεμελιώδεις αλλαγές που αντιμετωπίζει η πολιτιστική βιομηχανία βιβλίου στην ψηφιακή εποχή. Σπούδασε κλασική φιλολογία στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης (MSc) στη «Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων», της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου.

Δραστηριοποιείται επαγγελματικά από το 2005 ως σήμερα στον κλάδο των εκδόσεων και της πολιτιστικής επικοινωνίας. Διευθύνει και επιμελείται σειρές βιβλίων για τις Πολιτιστικές και Δημιουργικές Βιομηχανίες (ΠΔΒ), τα Μέσα, την Πληροφορία και Επικοινωνία στην ψηφιακή εποχή, τον Πολιτιστικό Τουρισμό και το Παιδικό Βιβλίο. Συνεργάζεται με οργανισμούς του εκδοτικού κλάδου και του γραπτού πολιτισμού ως επιστημονικός-ερευνητικός συνεργάτης.

Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζουν στην αλλαγή παραδείγματος που επιφέρουν η ψηφιακή εποχή και τα νέα Μέσα στο εκδοτικό και πολιτιστικό πεδίο. Έχει λάβει μέρος σε πολλά συνέδρια για τις Πολιτιστικές και Δημιουργικές Βιομηχανίες ενώ έρευνες και άρθρα του για τις εκδόσεις, την αναγνωστική δραστηριότητα, την ψηφιακή επικοινωνία, την οικονομία των Μέσων και το πολιτιστικό φαινόμενο έχουν δημοσιευθεί σε έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ, σε διεθνείς εκθέσεις, επιστημονικά περιοδικά και βιβλία.

Γιάκα Μαρία

Η Μαρία Γιάκα κατέχει διδακτορικό δίπλωμα (Ph.D.) με τίτλο Business Strategy, Sustainability and Innovation και Μεταπτυχιακό (MSc) στην Οικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγική από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς και βασικό πτυχίο (BSc) Οικονομικών Επιστημών από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στους τομείς των Οικονομικών, των Εταιρικών Στρατηγικών, των Στρατηγικών Μάρκετινγκ, της Βιωσιμότητας και της Καινοτομίας. Επιπλέον, έχει εμπειρία διαλέξεων στους τομείς της Διεθνούς Επιχειρηματικής Δραστηριότητας, των Εταιρικών Στρατηγικών, των Στρατηγικών Μάρκετινγκ, της Υπεύθυνης Διοίκησης, της Επιχειρηματικότητας και της Καινοτομίας σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο.

 

Κάπος Παναγιώτης

KaposO Παναγιώτης Κάπος γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι Διδάκτωρ Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού (Πάντειο Πανεπιστήμιο). Η διδακτορική του διατριβή με τίτλο «Η ψηφιακή μετάβαση της εκδοτικής βιομηχανίας βιβλίου στο νέο οικοσύστημα αξίας και δικτύωσης: η ελληνική περίπτωση» εστιάζει στις θεμελιώδεις αλλαγές που αντιμετωπίζει η πολιτιστική βιομηχανία βιβλίου στην ψηφιακή εποχή. Σπούδασε κλασική φιλολογία στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης (MSc) στη «Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων», της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου.

Δραστηριοποιείται επαγγελματικά από το 2005 ως σήμερα στον κλάδο των εκδόσεων και της πολιτιστικής επικοινωνίας. Διευθύνει και επιμελείται σειρές βιβλίων για τις Πολιτιστικές και Δημιουργικές Βιομηχανίες (ΠΔΒ), τα Μέσα, την Πληροφορία και Επικοινωνία στην ψηφιακή εποχή, τον Πολιτιστικό Τουρισμό και το Παιδικό Βιβλίο. Συνεργάζεται με οργανισμούς του εκδοτικού κλάδου και του γραπτού πολιτισμού ως επιστημονικός-ερευνητικός συνεργάτης.

Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζουν στην αλλαγή παραδείγματος που επιφέρουν η ψηφιακή εποχή και τα νέα Μέσα στο εκδοτικό και πολιτιστικό πεδίο. Έχει λάβει μέρος σε πολλά συνέδρια για τις Πολιτιστικές και Δημιουργικές Βιομηχανίες ενώ έρευνες και άρθρα του για τις εκδόσεις, την αναγνωστική δραστηριότητα, την ψηφιακή επικοινωνία, την οικονομία των Μέσων και το πολιτιστικό φαινόμενο έχουν δημοσιευθεί σε έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ, σε διεθνείς εκθέσεις, επιστημονικά περιοδικά και βιβλία.

Σεραφής Δημήτρης

Ο Δημήτρης Σεραφής κατέχει διδακτορικό δίπλωμα (PhD; cotutelle) από το Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών και το Πανεπιστήμιο του Neuchatel (2017), μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης από το Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών (2013) και πτυχίο φιλολογίας (ειδίκευση Γλωσσολογίας) από το Πανεπιστήμιο Πατρών (2010). Τα ερευνητικά του ενδιαφέρονται εκτείνονται στους τομείς της Κριτικής Ανάλυσης Λόγου, της Κοινωνικής Σημειωτικής και της Επιχειρηματολογίας, ενώ εστιάζει σε θεματικές όπως ο ρατσισμός και ο λόγος μίσους, ο λαϊκισμός και ο αυταρχισμός, και ευρύτερα στην πολιτική και μιντιακή επικοινωνία σε περιόδους κρίσεων. Επιστημονικές του εργασίες έχουν δημοσιευθεί (μεταξύ άλλων) σε περιοδικά όπως: Discourse & Communication, Critical Discourse Studies, Journal of Language and Politics, Social Semiotics, Informal Logic, Text & Talk. Πρόσφατα επιμελήθηκε το ειδικό θεματικό τεύχος “Critical perspectives on migration in discourse and communication” (2021 – Studies in Communication Sciences˙ σε συνεργασία με τις Jolanta Drzewiecka & Sara Greco).
 
Επιλογή δημοσιεύσεων 
 
  • Serafis, D. (forthcoming/2022). Unveiling the rationale of soft hate speech in multimodal artifacts: A critical framework. Journal of Language and Discrimination.
  • Salahshour, N., & Serafis, D. (in press/2022). (De-)Constructing New Zealand PM Jacinda Adern’s initiative to wear the hijab after the Christchurch terrorist attack: Critical perspectives on newspapers’ discourse and argumentation. Journal of Argumentation in Context.
  • Boukala, S., & Serafis, D. (2022). A Facebook discourse-oriented ethnography of Greek Jewish heritage. In U. Flick (Ed.), The SAGE handbook of qualitative research Design, 869-885. London: Sage.
  • Boukala, S., & Serafis, D. (2022). Securitization, emergency and the rediscovery of responsibility in times of pandemic: Analyzing political discourses from the European South. In S. Oswald, M. Lewiński, S. Greco and S. Villata (Eds.), The Pandemic of Argumentation, 203-223. Cham: Springer.
  • Serafis, D., Kitis, E. D., & Assimakopoulos, S. (2022). Sailing to Ithaka: The transmutation of Greek left-populism in discourses about the European Union. Journal of Language and Politics 21 (2): 344-369.
  • Serafis, D., Raimondo, C., Assimakopoulos, S., Greco, S., & Rocci, A. (2021) Argumentative dynamics in representations of migrants and refugees: Evidence from the Italian press during the ‘refugee crisis’. Discourse & Communication 15 (5): 559-581.
  • Kitis, E. D., & Serafis, D. (2020). Legitimizing austerity in crisis-hit Greece: (Re-)articulating ‘social-democracy’ in political discourses of the socialist and left-populist parties. Journal of Language and Politics 19 (4): 691-711.
  • Serafis, D., Greco, S., Pollaroli, C., & Jermini-Martinez Soria, C. (2020). Towards an integrated argumentative approach to multimodal critical discourse analysis: Evidence from the portrayal of refugees and immigrants in Greek newspapers. Critical Discourse Studies 17 (5): 545-565. 
  • Herman, T., & Serafis, D. (2019). Emotions, argumentation and argumentativity: Insights from an analysis of newspapers headlines in the context of the Greek crisis. Informal Logic 39 (4): 373-400. 
  • Serafis, D., Kitis, E. D., & Archakis, A. (2018). Graffiti Slogans and the construction of collective identity: Evidence from the anti-austerity protests in Greece. Text & Talk 38 (6): 775-797.
  • Serafis, D., & Herman, T. (2018). Media discourse and pathos: Sketching a critical and integrationist approach – Greek and French headlines before the Greek referendum of 2015. Social Semiotics 28 (2): 184-200.
 
Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Twitter: @DimitriSrf 

 

 

Πανδή Τίνα

Η Τίνα Πανδή είναι ιστορικός τέχνης και επιμελήτρια. Eίναι διδάκτωρ Ιστορίας της Τέχνης του Université Paris Nanterre. Η διδακτορική της διατριβή επικεντρώνεται στις προσεγγίσεις της έννοιας του συστήματος στην καλλιτεχνική πρακτική και ειδικότερα στο μέσο του σχεδίου κατά την περίοδο 1965-1975. Από το 2006 έως σήμερα εργάζεται ως Επιμελήτρια στο Τμήμα Ζωγραφικής και Τρισδιάστατων έργων του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης.
 
Έχει επιμεληθεί και συνεπιμεληθεί πολυάριθμες αναδρομικές, μονογραφικές και ομαδικές εκθέσεις, όπως: Σε ενεστώτα Χρόνο (2007), Εκ Νέου. Μια νέα γενιά Ελλήνων καλλιτεχνών (2014), Unpacking my library (2018), PLEXUS. Πέτρος Μώρης – Μπία Ντάβου – Έφη Σπύρου (2015), Μπία Ντάβου. Αναδρομική, (2008), Νίκος Κεσσανλής. Από την ύλη στην εικόνα (2007), Χρόνης Μπότσογλου. Αναδρομική (2010), Δημήτρης Αληθεινός. Αναδρομική (2013), Νίνα Παπακωνσταντίνου Αντί Γραφής (2011), Αυτό είναι ένα ποίημα. Ομάδα οπτικής ποίησης 1981-2011 (2011).
 
Έχει συμμετάσχει σε ερευνητικό πρόγραμμα με θέμα τις καλλιτεχνικές και θεσμικές διεργασίες γύρω από την ίδρυση ενός Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης στην Ελλάδα, ενώ το 2021 εργάστηκε στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για την διδασκαλία του μαθήματος των επιμελητικών πρακτικών. Κείμενα της έχουν δημοσιευτεί σε διεθνή περιοδικά και πολυάριθμους καταλόγους, ενώ έχει συμμετάσχει σε διεθνή συνέδρια και δημόσια προγράμματα (documenta 14, Tate Intensive, CIHA, AAH, UNESCO, Εταιρία Ελλήνων Ιστορικών Τέχνης, AICA Ελλάς, Athens art book fair, 3 137 κ.ά.). Ζει και εργάζεται στην Αθήνα.

logo

Λεωφόρος Συγγρού 136 - 17671 Αθήνα
136, Syngrou Avenue, Athens 17671, Greece 

e-mail: emme@panteion.gr

Ώρες εξυπηρέτησης φοιτητών στη Γραμματεία του Τμήματος [2ος όροφος παλαιού κτiρίου]: κάθε Τρίτη 10:00 - 13:00

Για πιστοποιητικά, βεβαιώσεις κ.λπ., οι φοιτητές/τριες μπορούν να εξυπηρετούνται από το Κ.Ε.ΦΟΙ. (Κέντρο Εξυπηρέτησης Φοιτητών) στο αίθριο του νέου κτιρίου, το οποίο λειτουργεί καθημερινά από 9.30' – 13.30'

  • 210-920 1431 Ελένη Χαλκονίδου, εξυπηρέτηση προπτυχιακών φοιτητών/τριών
  • 210-920 1428 Θεοδώρου Βασιλική, εξυπηρέτηση μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών & υποψηφίων διδακτόρων 
  • 210-920 1064 Δημήτρης Καραλής,  Αναπληρωτής Προϊστάμενος Γραμματείας