Έξι ερευνητές που έχουν μελετήσει ζητήματα σχετικά με τα μουσεία και τα social media μοιράζονται τα αποτελέσματα των ερευνών τους με το ευρύ κοινό. Οι συναντήσεις αυτές απευθύνονται σε επαγγελματίες μουσείων, σε ερευνητές/ερευνήτριες, και σπουδαστές/σπουδάστριες, με στόχο να αναδειχθεί η κοινωνική-πολιτιστική διάσταση στη μελέτη της χρήσης των social media στα μουσεία και να φωτιστούν τόσο οι προτιμήσεις του κοινού όσο και οι επιδιώξεις των πολιτιστικών οργανισμών από τα μέσα αυτά.
Παράλληλα, εγκαινιάζεται η δημιουργία ενός ερευνητικού δικτύου Museum Social Media Cultures Research Network, με στόχο τη δημιουργία μιας κοινότητας ειδικών και επαγγελματιών που εξετάζουν και ερευνούν ζητήματα που αφορούν στα μουσεία και στα social media, αλλά και να προκύψουν εξειδικευμένες γνώσεις και προτάσεις σε αυτό το πεδίο, που απασχολεί ολοένα τα μουσεία και τους πολιτιστικούς οργανισμούς.
- Μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες εδώ (στα αγγλικά), και μια σύντομη περιγραφή των συναντήσεων στα ελληνικά εδώ.