410263. Εργαστηριακό μάθημα Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων III: Strategy Design & Social Media
Υπεύθυνη: Μπέττυ Τσακαρέστου
Η χάραξη της στρατηγικής επικοινωνίας προτού τεθεί οποιοδήποτε πλάνο είναι η ραχοκοκαλιά κάθε επικοινωνιακής προσπάθειας, για κάθε brand είτε πρόκειται για προϊόν, υπηρεσία, ή οργανισμό. Διερευνούμε τα στοιχεία που είναι προαπαιτούμενα για τη δημιουργία μιας διαφημιστικής καμπάνιας, της ανάπτυξης στρατηγικού σχεδιασμού (strategic account planning) και τοποθέτησης (brand positioning) για προϊόντα, υπηρεσίες, εταιρίες, media, οργανισμούς και κοινωφελείς και πολιτιστικούς οργανισμούς ( social enterprises, foundations) μέσα από την πρακτική εξοικείωση με τις μεθόδους και τα ψηφιακά εργαλεία της σύγχρονης στρατηγικής επικοινωνίας. Ένα δημιουργικό ταξίδι διερεύνησης της στρατηγικής επικοινωνίας και διαφήμισης με πρακτικά case studies, μικρά εβδομαδιαία projects και ένα κύριο project, με βάση ένα
brief που μας δίνει συνεργαζόμενο brand/διαφημιζόμενος το οποίο αναπτύσσεται σταδιακά κατά τη διάρκεια των μαθημάτων. Οι ομάδες των φοιτητών/τριών καλούνται στο τέλος του εξαμήνου, να παρουσιάσουν το τελικό τους project σε πραγματικές συνθήκες εταιρικής παρουσίασης.
Θεματικές:
- Στρατηγική, Branding, Digital & Mobile Advertising, Social Media Marketing & Engagement, Performance, Service Design, User/ Customer Experience,
SEO , Adwords Google Analytics, Media Strategy, Μέτρηση Αποτελεσματικότητας, Customer Engagement.
Συνεργάτις: Λίνα Κυριακού (Founder, The Dollphin) και Customer Engagement & Digital, team at Ogilvy Greece